Onsdag.


Mina hoyor började blomma i maj och de blommar fortfarande.
De är så otroligt vackra........den andra sorten jag har är mer gräddfärgad
och mörkröd i mitten.
Igårkväll vågade sig katten Lucas äntligen uppför trappan.
Jag hade stängt in vovvarna med mig i sovrummet och lagt mig men
Anders var fortfarande uppe så det var han som fick gosa en stund med
honom.
Theo är ganska tuff nu och går upp och ned som han vill trots Ellas
uppvaktning.
Så länge han bara går omkring på golvet så håller hon sig en bit  ifrån
honom men börjar han springa så blir det jagis.=)
Jag tror att han tycker att det är lite roligt för han vet ju att han hinner
undan.
Imorgon kommer sonen hem men vi får väl se om vi åker hem med
katterna då eller på fredag.
Vädret är grått och trist idag igen men just nu regnar det i allafall inte.
Jag har en beställning på ett kort som jag ska försöka få klart idag men
förutom det blir det nog mest vila.
Min ena höft är väldigt ond och till imorgon måste jag var pigg för då ska
jag först på lab och ta prover och sen är det dax för frissan och en klippning.
Idag är det inte så mycket sport på tv som intresserar mig men finalen
på 200 m som börjar 16,20 ska jag se.
Nu är det dax för en kopp te.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sickan

Dom blommorna är så fina! Hade såna en gång...........men dom dog :(



Trist med höften hoppas det lättar lite framåt dagen!

kram!

2008-08-20 @ 09:25:23
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d
Postat av: Di

Fina blommor..men dom luktar och jag tål dem tyvärr inte :(...men tack för hälsningen idag! och ha en underbar dag du med! Bamsekram!

2008-08-20 @ 09:46:38
URL: http://diqueen.blogg.se/
Postat av: LillBlomman

Vad mycket härliga kort du skapar! Hoppas att höften sköter sig!! Jag klippte mig själv häromdagen!! Desperat att få bort lite slitna toppar. Maken fick ta nacken och han kapade hej vilt 4 cm. Det känns bättre i alla fall. Får fixa det efter bebis har kommit! Här skiner solen för andra dagen i rad! Ha en bra dag, vännen!

2008-08-20 @ 10:06:45
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Znogge

Så vackra dina blommor är! Dessutom är det extra trevligt med något som faktiskt blommar nu när hösten närmar sig. Mina krukväxter ser lite dammiga ut tycker jag...



Hoppas höften lugnar ned sig något!

Kram

2008-08-20 @ 10:07:37
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Det var underbart vackra blommor! Vill ha! Är dom svåra att sköta?



Så då blir allt nästan som vanligt igen då när alla djurgäster ska komma till sitt hem igen. Det blir nog skönt för dig och Anders. En kortare tid går bra men sen´ brukar det bli lite tjatigt, eftersom du har vovvarna att passa också.



Hoppas det onda i höften ger med sig. Besvärligt det där med värk. Jag är nu inne i min andra vecka med ischias-nerven, men tycker det börjar lätta något från igår.



Sköt om dig söta Helena och kram till er alla



2008-08-20 @ 10:13:39
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Nalle

Det var en vacker blomma. Hoppas du blir bättre i höften under dagen. Jasså kattsingen har vågat sig upp nu:) Ja de är egensinniga. Igår köpte jag två filtar till Lillefot, men hon ligger överallt utom på de ! När jag lyfter henne dit, så nyser hon. Är hon allergisk mot filten, hahaha. Måste tvätta dem.

Ha en fin dag ! Kram

2008-08-20 @ 10:16:26
URL: http://nallesfoto.blogg.se/
Postat av: Pimmi

Åhh, vilken vacker blomma jag önskar att jag också hade gröna fingrar iprincip alla mina sommarblommor är döda nu, fattar inte hur det har gått till. Jättefint kort här nere, med skolflickan. Det är så snyggt med puncinellan. Ha det bra Kram Emma

2008-08-20 @ 10:56:37
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: elsamaja

Hej

Jag har varit väldigt tystlåten på alla bloggar hela sommaren, jag har varit in och läst, men har inte blivit mera.

Sommaren har varit bra, iallafall, lite väl mycket inbokade grejer, men, det har varit roliga saker, så jag ska väl inte klaga.



Jag har en utmärkelse till dej, i min blogg.



Kram

2008-08-20 @ 13:04:01
URL: http://elsamajarun.blogg.se/
Postat av: Anna

M mm min blommar oxå nu...om jag glömmer o vattna den så blommar den i panik..tror väl att den måste visa sig fin för att inte förgås typ... vackra är dom du..prinsessorna regerar bra hos dig...precis som ett kungahus brukar.. :D

2008-08-20 @ 14:00:50
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0