Lördag.


Igår blev det inte mycket gjort här för jag hade en riktigt dålig dag.
Inte så att värken var värre men jag kände mig så trött och hängig.
Det känns som att sjukdomskänslan som varit borta så länge är tillbaka.
Hoppas att det bara är tillfälligt så att inte den här hösten blir lika jobbig
som förra var.
Idag känns det ungefär på samma sätt och dessutom är jag jätteöm
övet höfterna och bäckenet.
Det är inte mycket annat att göra än att gilla läget och vila.
Mys med vovvarna och lyssna på en bok är vad jag får roa mig med idag.
Värmen vi har haft i ett par dagar nu har försvunnit så just nu är det 14
grader och det blåser en kall vind.
Det ser ut att kunna bli uppehåll men vädret är så ostadigt nu så man
hinner inte med.
Ena minuten är det sol och i nästa regn.....inte undra på att jag har mer
värk.
Jag har fått en massa pysselmaterial som jag beställt denna vecka
och det är så kul med lite nytt........det ger en lite mer inspiration.
Vi såg på OS invigningen igår och den var lika spektakulär som vanligt.
Friidrotten är det jag gillar mest och den börjar inte för i slutet på nästa
vecka så det blir inte så mycket OS tittande här för än då.
Vi köpte ett par filmer för några dagar sen och en av dem har vi sett.
Den heter In to the wild och handlar om en kille som ger sig ut på sitt
livs äventyr i vildmarken......det är en sann historia och den var riktigt
bra tyckte jag.
Ikväll ska vi se den andra som jag inte minns titeln på men som
handlar om Bob Dylands liv.
Ingen av oss är nått fan av honom men det är bra skådespelare så
jag hoppas att den ska vara bra.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja detta väder ställer till det för värkande kroppar!



Men som du säger det är bara att gilla läget..vila dig du.

Ja Os invigningen gick nog på många sköna slantar..lite hemskt tycker jag att det är.



Ha en bra dag..kramen

2008-08-09 @ 09:13:04
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Vida

Hoppas du mår bättre idag vännen! Ser fram emot att se dina nya kreationer. Min syster ska ha barn i höst och då tänker jag beställa ett kort av dig när den lilla har kommit.. jag vill gärna ha den där dikten inuti så behåll gärna den till mig.



Önskar dig en mysig dag.



Kram från Liv

2008-08-09 @ 09:17:01
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com
Postat av: Znogge

God morgon! Hos oss är det ungefär samma väder även om vi har 16 grader. Men vinden är vass så det blir nog ingen utflykt som vi hade planerat.



Det ska bli spännande att se dina nya kort. Jag återkommer när min kusins baby tittat ut och sedan fyller yngsta fröken år precis i början av oktober så jag hoppas på att få beställa några kort från dig. Behöver ett i november också ja...



Nåja, det får jag återkomma med! Kram och sköt om dig med tanke på värken!

Kram!

2008-08-09 @ 09:36:22
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Tittar du inte på gymnastiken..den börjar i morrn tror jag!



Det och simhopp gillar jag mest...hoppas det går bra för Anna L.

2008-08-09 @ 09:36:32
Postat av: Anna

H mm jag blir så ledsen när du inte mår bra...sänder lite värme till dig nu... känner du...

Jag blir däremot glad av att du tänker på mig när du låser upp din dörr:). Så jag sjunger lite för dig..."Öppna din dörr och säg att du vill ha mig här"... visst blev du glad nu va?

2008-08-09 @ 09:49:14
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Sickan

Ajajaj en till som har ont.............hoppas det bara är tillfälligt med sjukdoms känslan.



Ja fy snart är hösten här........:(



ha det bra!

kram!

2008-08-09 @ 11:03:31
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d
Postat av: grannfrun

tack för titten=)

Värk är ett gissel. Inget blir bra och dagarna blir bara trista. Hoppas du slipper den snart.

2008-08-09 @ 11:20:40
URL: http://dramigbaklaenges.blogspot.com
Postat av: Di

min kropp värker också...idag..trist...men jag har utmanat dig om du har lust! Stor varm kram!

Ha en jättefin dag trots allt...och du gör så underbara kort!!

2008-08-09 @ 11:40:45
URL: http://diqueen.blogg.se/
Postat av: Anna

Bara jag här igen...vet du...jag tog dig på orden och har nu köpt mig ett likadant hjärta till nycklarna..så nu har vi precis samma..så nu tänker jag på dig varje gång jag låser upp oxå..kramilikram

2008-08-09 @ 11:55:36
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: monica

Into the wild stog jag å höll i ,men det blev 2 andra myspys filmer;´)

Men jag kanske ska ta den idag ? men jag tyckte den verkade lite lite seg?

Tråkigt att du inte mår bra Helena !



kram

2008-08-09 @ 13:06:29
URL: http://villmanintesavillmainte
Postat av: Anita o Uno

Söta prinsessorna på bild!

Ja värk är ett otyg, men som sagt man får gilla läget.

För att du skall få din siffra på din livsväg(den viktigaste siffran) så skall du plussa dag+månad+år(året plussas ex,1989= 1+9+8+9) den summan du får ex,29 plussar du 2+9=11.

EX.Du är född den 1 januari 1989. Då räknar du

1+1+1+9+8+9=29=2+9=11 Alltså Blir livstalet 11 (1)

Vill du räkna ut det om du är intresserad kan du skicka bara talet till mej så kan jag skriva till dej hur din livsväg är inom Numerologin.

Sen kan man räkna ut Själstal,Personlighetstal,Totaljaget Attitydstalet oxå. Men Livsvägen är det viktigaste talet.

Kram till er och krya på dej!

2008-08-09 @ 13:21:40
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Lyssna på en bok och mysa med vovvarna e ju inte fy skam ..... Synd bara att du har ont....

Här får du en kram

Margaretha

2008-08-09 @ 19:02:36
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0