Torsdag.

171507-988
Grått & trist ute och jag har huvudvärk och ont i ena höften.
De sista dagarna har jag ändå mått hyffsat i lederna så jag ska väl
igentligen inte klaga.
Idag är det dax för sprutan igen.......fast jag tagit den så många gånger
nu så känns det ändå gruvsamt.
Jag skulle behöva släpa runt dammsugaren idag igen för vovvarna
släpper så mycket just nu men jag struntar i det.
Jag ska mest vila mig och kanske pyssla lite.
Ella som helt plötsligt blivit valp vid snart 2 års ålder tycker förstås att
jag är tråkig när jag vilar men Vilda har lugnat ner sig mycket bara den
sista tiden och tycker att det är helt okej att ligga och slappa.
Dessutom leker Vilda med Ella nu igen och det underlättar så klart en
hel del för mig.....förut skulle hon bara leka med mig och struntade
fullständigt i stackars Ellas lekinviter.
Det är så härligt att se dem leka och ha roligt tillsammans.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas att du oxå får en mysig dag...Leo och zero leker ibland i hop..Leo är mer som en gammal gubbe när det gäller sånt..Men när det är mat på g då beter han sig som en valp och tigger..Han har börjat med en massa fasoner som jag har aldrig har sett tidigare...:-(
Och fäller gör dom båda,så jag funderar på att köpa en självgående dammsugare så att man slipper springa med den hela tiden...
Kram på dig!

2008-04-03 @ 09:13:47
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Znogge

Hoppas du och prinsessorna får en fin dag i dag. Dammsugaren kan väl vänta om du inte tvunget vill...
Kram!

2008-04-03 @ 09:19:47
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Christina

Hoppas att det hjälper med sprutan så att du kan koppla av lika härligt som prinsessan ovan.
Ha det gott vännen
Kram

2008-04-03 @ 11:03:59
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Monica

Hoppas det gick bra med sprutan ,!!
Vilken härlig bild´*asg* snakka om trött *söt*

2008-04-03 @ 13:40:41

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0