I vila......

171507-1043
försöker jag hålla Vilda och det går lika dåligt som vanligt.
Nu har vi vilat allihopa i soffan i ett par timmar i allafall.
Hon försöker att stödja lite på benet nu men mest hoppar hon omkring
på tre ben.
Men man kan leka på tre ben också så jag har fått varit på henne hela
dagen och försökt få henne att vila.
Jag vill inte gärna stänga in henne någonstans så för att hon ska ligga
stilla och vila så måste jag också det........gissa om jag har tråkigt.
Skulle ju kunna ta tag i ett broderi när jag ändå sitter här men jag har
svårt att konsentrera mig på nått annat en Vilda.
Ella förstår ingenting och tycker att livet är pest när inte syster yster
leker med henne.
Vi har fått en tid hos den vetrinär här som hade eftervården på Vilda
vid båda operationerna och hon är bra på det här med leder.......vi ska
vara hos henne på tisdag.
Skulle hon ha blivit helt bra innan dess så är det ju bara att avboka.
Jag har lite Rimadyl kvar sen sist hon hade ont och det skulle jag ge
henne.......det är mot smärtan men även antiinflammatoriskt om det
skulle vara något sånt hon åkt på.
Nu ligger båda vovvarna och sover bakom min rygg......kanske jag
ska våga mig iväg till pysselbordet en stund.
Men då kliver de väl upp.......jag får nog brodera lite istället.
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars vovven... inte kul o vara trebent. Hoppas det går över. Ha det gott min vän.

2008-04-11 @ 16:47:30
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Cina

Puss&kram till stackars lilla Vilda!
Och stor kram och trevlig helg till dig vännen
*kramar*

2008-04-11 @ 20:05:47
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Hoppas att det onda går över så att ni slipper åka iväg till veterinären. Hoppas att ni får en bra helg!!!!
Kramizzzzzz

2008-04-11 @ 22:41:57
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Margaretha

Stackars lilla vilda Vilda......och stackars dig, jag vet hur oroligt det är när djuren inte mår bra.
Dom kan ju inte beräta riktigt vad som e fel heller ....jobbigt att vara matte då....
Hoppas att allt löser sig.
Kramar till er...voff
Margaretha

2008-04-12 @ 09:56:12
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Maria

Åhh,jag tycker så synd om Vilda,
skönt att ni har fått tid hos veterinären!
Ja om ett djur inte mår bra så oroar man sig
hela tiden och kan inte tänka på något annat.
Så söta dom är på bilden!

Kram på dig och dina voffsingar!

2008-04-12 @ 12:54:04
URL: http://ann-jeanette.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0