Utmanad!

171507-278
Jag har blivit utmanad av Znogge och Lotta .
Gillar igentligen som ni vet inte alla dessa utmaningar,tycker att det är
svårt att skriva om mig själv.
Den här var extra svår tycker jag eftersom det inte bara är att svara på
färdiga frågor.
Men nu har jag bestämt mig för att ta mig an den i allafall.=)
Man ska skriva åtta fakta om sig själv.

Det här är jag i ett nötskal!

Jag är fruktansvärt hemmakär,vill någon träffa mig så får de så lov
att komma hit för jag är urusel på att ta mig iväg och hälsa på
folk.

Jag har två vuxna barn,en sambo och två vovvar som jag älskar över
allt annat på denna jord.

Det jag är mest stolt över är just barnen,de har växt upp till två
självständiga individer med skinn på näsan.

Mina dagar som ni redan säkert förstått kretsar runt vovvarn.
De är två ljuvliga tjejer som jag är oherhört tacksam över
att få ha i mitt liv.

Jag är ett stort kontrollfreak,jag måste ha koll på allt.
Tyvär så blir man nog lite insnöad och inrutad när man som jag går
hemma på dagarna.

Jag har inget körkort vilket jag förbannar ibland.
Men jag har insett att jag inte skulle kunna köra bil med min medicinering.

Jag älskar att shoppa men jag kan lika gärna gå omkring och bara
titta i butiker.
Heminredning,kläder,skor,böcker,musik och scrapbookingprylar är
det jag oftast köper.
Ett tag var jag tokig i att köpa halsband till vovvarna men nu har de så
många fina att det räcker och blir över.

Jag är en god lyssnare och duktig på att råda andra men har svårt
att följa vissa råd själv.
En riktig tjurskalle tycker min sambo att jag är och han har nog rätt.
Men jag tror att det är tur att jag är det med den sjukdom jag har,
jag går på ren och skär vilja vissa dagar.

Jag utmanar ingen speciell utan ni som känner er manad att ta
sig an den,varsågod.

Kram!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Jasså du är en tjurskalle ;) ...som du säger..man klarar aldrig en sån här sjukdom utan att vara det
:D
vem har sagt att vara en tjurskalle är nåt negativt ;)..*kram*

2007-09-06 @ 13:34:46
Postat av: curlingmormor

Det där fixade du ju galant. Det är lite kul med de här utmaningarna tycker jag. Det är fart på bloggandet må jag säga!!!!
Kramizzzz

2007-09-06 @ 22:49:14
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0