Titta vad jag hittade!

171507-746
Detta låg i min postlåda i dag,ett jättefint kort från min vän Cina.
Vi har fått kontakt här på nätet genom att vi är pysslare båda två.
Hon har inspirerat mig mycket och hjälper mig med goda råd när
jag undrar över något som har med vår gemensamma hobby att
göra.
Det är en hel del facktermer att lära sig i scrapvärlden och jag
räknar mig fortfarande till nybörjarskaran när det gäller dem.
Antagligen blir man nog aldrig fullärd vilket jag tycker är
underbart,det är härligt med nya utmaningar.
Det är ju de som får en att växa vare sig det är en hobby eller i
livet i största allmänhet.
Nu ska här pysslas!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Detta låter så härligt som ni gör..sen ser jag ju resultaten hos alla scrappare..men jag vill inte hålla på ensam.. :( får leta upp nån stackare som kan stå ut med mig några timmar.. :)
Jättefint kort!!

2007-09-24 @ 14:11:09
Postat av: Marina

Snällt av henne..Måste känts xtra bra
idag med tanke på att du är sjuk!

2007-09-24 @ 14:13:54
Postat av: Znogge

Om du räknar dig som nybörjare undrar jag hur korten ser ut som proffsen gör! Jag tycker dina är väldigt fina!
Ska spana efter henne på mässan och besöka hennes sida redan nu!
Ha en fortsatt bra dag!

2007-09-24 @ 16:08:51
Postat av: A n n a

Tack för att du pushar på mig..jag behöver det.. :)

2007-09-24 @ 17:28:20
Postat av: maria

Och jag som inte hunnit in för att göra det jag ska... alltså inte beställ något ännu men jag ska försöka få tid imorgon... Jag vill ju gärna vara pigg när jag sitter där och väljer:))) Ha en bra kväll och sov gott! Kram

Postat av: curlingmormor

Oh jag tycker att dessa kort är så fina. Blir lite avundsjuk, skulle så gärna vilja fixa med lite sånt där, men det vill nu inte mina händer, så jag får nöja mig med att titta på dina vackra kort!!!
Kramizzzzz

2007-09-24 @ 22:02:44
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Garbo

Tack för titten inne hos mig,jag sitter på jobbet o skriver några snabba rader till dig,jag nattjobbar ja :)
Det var ena små sötisar du har,nu blir maken min avis...hans dröm e en liten bulldog :)
Dom är i vart fall väldigt sällsynta.
Ha det gott!

2007-09-25 @ 04:15:15
Postat av: A n n a

Godmorgon gumman..hoppas din dag blir bra idag..men kan den bli annat än bra med Ella & Vilda närvarande...*kram*

2007-09-25 @ 07:08:09
Postat av: Marina

Morrn!
Hoppas att din & flickornas dag blir bra !När är det dax för utställningen??Hur går det med träningen av tösen??

2007-09-25 @ 07:13:10
Postat av: Ninni

Tack för rara ord...du har inte haft ont i ryggen, var glad för det du, du har väl nog med elände!!
ja det känns lite trist men jag kan inget göra åt det så det är bara att bita ihop det går ju över så småningom!
Ha en skön dag..kramen

2007-09-25 @ 08:08:35
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0