Tidig morgon.

171507-753
Vaknade klockan 5 med helt vansinnigt ont i ryggen eller snarare
bäckenet.
Jag har länge trott att det är höfterna som spökar även om de sitter
lite långt upp för det men nu vet jag ju att det är rygg och bäcken.
Det kanske blir bättre under dagen det är ju alltid värst på
morgonen.
Gårdagens fönsterputsning har satt sina spår,axlar och fotleder
är inte att leka med idag.
Men som jag sa igår,det var det värt.
Jag är van att leva så efter 20 år med ledproblem men när det
blir så intensivt som de varit den sista tiden då finns inte ens
den möjligheten.
Möjligheten att välja att göra något man vet att man får lida för
sen det låter inte klokt, men det gäller att ta vara på de dagar
man orkar göra något.
Jag vet att det är många av er som lever på samma sätt.
Idag är det tänkt att Malin,Max & Maja ska komma hit men
som det känns nu måste jag nog ställa in det.=(
Det är tråkigt när man måste avboka saker men jag är ju van
och mina vänner också.
Men jag tänker inte ge upp tanken på det så här tidigt,än är
inte undrens tid förbi.=)
Vilken klagosång det här blev,det var inte min mening men
sånt är livet.
Ha en underbar torsdag alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Försök nu att ta det lugnt och vila i dag! Du slet ju som bara den i går och kroppen sa precis vad den tyckte... Fast å andra sidan fick du ju så höstfint! Hoppas det lättar under dagen!
Kramar!

2007-09-27 @ 07:02:44
Postat av: Anna

Exakt..har man levt med problematiken så vet man vad & vart man kan ta i..sen känner man sin kropp ganska bra så man vet hur pass det brukar bli efter nåt särskilt man gjort..
Morron kram på er allihopa...:)

2007-09-27 @ 07:10:31
Postat av: Marina

Hoppas att det ger med sig så att du kan ta emot besök, för sånt piggar ju upp en!
Hoppas att er dag blir bra!

2007-09-27 @ 07:13:20
Postat av: Ninni

Jag har klagosång på min blogg också...
Hoppas du piggnar på dig så du orkar träffa dina vänner...stor kram

2007-09-27 @ 08:54:03
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Åsa

Bara gnäll på och få ut det......det gör alla andra :D
Jag förstår precis hur du menar med att behöva avboka.........all kraft går åt till det onda och man orkar inte vara social!!
Trist men vad gör man!
Hoppas det lättar framåt dagen!
annars får du och sessorna ha en slödag i sängen/soffan!
Kramen på dig!

2007-09-27 @ 09:36:32
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Christina

Bara klaga du, vet precis hur det är och det är absolut inget kul!
Man kan ju inte bara sitta passiv dag ut och dag in heller.
Hoppas att du blir lite bättre uppåt dagen min vän.
Kram på er

2007-09-27 @ 10:33:07
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: maria

Så känner jag oxå att om jag inte om jag inte gör det som jag vet att får betala notan för sen, då kan jag ju inte göra något alls istället så därför gör jag det jag kan och vill, även om jag får åka karusell sen:))
Hoppas att det blir lite bättre!!! Kram

Postat av: Anna

Hallå? vad gör ni buzungar ????

2007-09-27 @ 14:39:30
Postat av: curlingmormor

Ja du vännen, lite klagosång måste vi ha ibland, jag har också stämt upp i lite klagosång i mitt inlägg. Helt klart så är det som du säger, man kan sin kropp och krämpor ganska så bra vid det här laget och ibland så jäklas man lite grann med kroppen och då får man lida för det.
Hoppas nu att du känner dig bättre imorgon!!!!
Kramizzzz

2007-09-27 @ 23:48:14
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0