Tidig morgon.

171507-705
Klockan är bara 6 och jag har redan varit vaken i en timme.
Ella måste som vanligt vara där jag är,hon snarkar ljudligt
bakom min rygg.
Hade hoppas på en bra dag och vem vet jag kanske känner
mig bättre fram på dagen.
Anders dök upp vid 20,30 igår kväll med en påse med bullar,
stackarn bara jobbar och sover nu.
Det är inte alltid så här men just nu är det mycket på hans jobb.
Han tänker försöka vara ledig på fredag,han kan behöva en
lite längre helgvila.
Förutom idag så är resten av veckans dagar bokade för mig.
Imorgon ska jag pyssla med Malin och Ella får leka med Maja
och på fredag ska jag och mamma åka och hälsa på sonen.
Hoppas bara jag orkar med allt ,skönt att man har förstående
vänner och barn annars.=)
Nu är det snart dax att väcka mannen i huset.
Ha en mysig onsdag!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Ha ha nääeeduu han kom redan kl.04.30 första vändan *fniss* men då sa jag åt honom..sen blev kl. 05.45..då va det ok..ZZzzzZZZ
Hoppas din dag blir bra..du får dutta med gubben när han kommer framåt kvällskvisten..he he..pözz på er..

2007-09-26 @ 06:48:46
Postat av: Marina

Stackarn, att behöva jobba så länge!Håller tummarna att han får vara ledig på fredag så att han får vila!
Hoppas att du får en trevlig stund med pyssel!
Kram!!

2007-09-26 @ 07:19:40
Postat av: Marina

Ja, visst är han en kämpe!
Jo tack det går bra, den lille är en riktig pissnisse!
Man är ute med honom kommer in då sätter han sig på golvet, och det bara skvalar!
Sen när pojkarna kommer in så blir han så glad att han kissar på hallgolvet, och det blir ju några pölar eftersom pojkarna springer ut och in !
Nu har Leo också börja säga till honom, när han tycker att han inte gör som man ska!
Och han är en riktig liten sömntuta, sover hela natten och jätte mycket på dagarna ,vill gärna inte gå ute, sätter sig å piper när han tycker att han har gått långt!!!
Ha en bra dag....

2007-09-26 @ 08:04:38
Postat av: christina

God morgon Helena fast vi har ju varit uppe ett tag nu :)
Så härligt att du får ett leende på läpparna när du hälsat på mig, det är jag så glad för.
Hoppas att din man får vara ledig på fredag, det kan han behöva som jobbar så mycket.
Önskar dig en skön dag med inte alltföront.
Krama sessorna från Bosse.
Kram min goa vän

2007-09-26 @ 09:00:10
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: maria

Godmorgon vännen! Usch då vilka dagar han har, mannen! Förstår att en längre helg kan vara något... Hoppas att det blir bättre för dig framåt dagen och att du kommer att orka med det du har inbokat i veckan! Kram


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0