Tidig kväll.

171507-611
Jag tog mig i kragen och tog med mig båda vovvarna på en promenad
i eftermiddags,gissa om jag ångrade det.=)
De är helt hopplösa på att gå kopplade tillsammans men det är ju inte
deras fel utan vårt.
Nu har jag bestämt att vi ska träna dem på det,det måste gå att få dem
att gå bredvid varandra och inte åt var sitt håll.=)
Vilda är jätteduktig att gå i koppel medans Ella tyvär är lite sämre men
övning ger färdighet.
Nu är vi trötta och tänker lägga oss och se på en film,Smokin' Aces
med Ben Affleck och Andy Garcia.
Låter som något jag skulle kunna somna till men vem vet den är kanske
riktigt bra.
Ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha det låter som när jag ska gå ut med grannens hundar, den äldsta klarar det bra men den andra hon håller på att strypa sig själv hela tiden!
Ha det..kram

2007-09-03 @ 20:19:55
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: åsa

ha en skön stund i soffan!
jag ska krypa ner i sängen nu!
Är sååå trött!
Natti och sovgott!
kram!

2007-09-03 @ 21:05:47
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Marina

Tack det samma, å sov så gott när det är dax!!
Kram!

2007-09-03 @ 21:08:10
Postat av: Malin

Den filmen är ruskigt bra! Jag gillar punkarna! =D Det är en lite galen film =P
Krääm!

2007-09-03 @ 21:42:52
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Ja det kan ju vara bra om man kan gå ut med de små liven tillsammans, kan tänka mig att du fick en jobbig promenad.
Kramizzzz

2007-09-03 @ 22:33:24
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: A n n a

Zzzznark lisorna
:)
så där trött är jag just nu..
ska sova sen men först få iväg grabbhalvan till skolan..*kram* ha det gött,hoppas du mår bättre idag..mina leder börjar knarra nu när det blir kyligare :(

2007-09-04 @ 06:42:50
Postat av: Znogge

Vilken underbar bild! Just det där att gå med två hundar har jag funderat på. Herr Hund är ju en viljestark hund som gärna banar vägen! Undrar hur han skulle fungera i sällskap med en kompis? Överföra sina dåliga sidor eller stanna upp och göra henne artigt sällskap;-)) Hmmm....

2007-09-04 @ 06:46:34

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0