Regnet det bara öser ner.

171507-705
Idag är det mörkt och dystert ute så det blir till att lysa upp dagen med
lite ljus,inte mig emot.=)
Skulle önska att jag slapp gå ut idag men jag måste på apoteket
och hämta mina humirasprutor.
Mer ute en så blir det nog inte,vovvarna gillar inte att promenera när
det är sånt här väder.
De vill bara ut och göra det de måste och fort in igen.
Vilda med sin tunna päls blir fort frusen när hon blir blöt så hon vill
helst inte ut alls,hon kan hålla sig längre regniga dagar.
Tänkte att jag skulle plocka fram mina ofärdiga broderier och sätta
mig och sy lite.Kanske inte det enklaste eftersom Ella ska sitta i mitt
knä så fort jag sätter mig ned men jag måste ju prova.
Hon får så lov att ligga bredvid Vilda istället.
Nu är det dax för morgon te.
Ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Här är inget vidare väder idag :(
Men idag ska jag bara plocka lite här hemma för i morogon är det dags att jobba igen!
kramen på dig!

2007-09-17 @ 09:17:46
URL: http://solskuggan.se
Postat av: maria

Godmorgon, vännen! Jo, Hobbe är likadan, vill inte ut i regnet men om det börjar regna när vi är ute redan så bryr han sig inte så mycket:)) Matte gör det dock, särskilt när Hobbe envisas med att det är fint väder och matte ska ha klänning på sig och så kommer regnet:)) Hobbe och matte vill inte alltid lika...
Ha en bra dag, trots regn, tänd ljusen och mys med broderi!!! Kram

Postat av: Tobias

Åh va mysig bild

2007-09-17 @ 09:56:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Anonym

Jätte mysigt med ljusen!
Här är det skit väder i dag oxå :-(
Lycka till med broderiet!:-)
Hoppas att dagen blir bra med flickorna!!

2007-09-17 @ 10:22:55
Postat av: christina

Mysigt med ljusen, ja du, det blir inte så mycket utetid idag fast det har blivit lite finare väder här nu.
Känner igen det där med att inte vilja gå ut, bara göra vad man skall och kvickt in igen.
Ha en mysig måndag min vän
Kram

2007-09-17 @ 11:22:24
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Här är det ett attans busväder, men inomhus är det mysigt. Vovvsingen gjorde så att vår promenad blev riktigt kort idag, hon gjorde det viktiga sen vände hon helt om och ville gå hem, inte mig emot hi hi.
Kramizzzz

2007-09-17 @ 11:35:04
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0