Regn & Rusk!

171507-668
Det har varit ett väldigt blandat väder idag,i ena minuten sol och i nästa
minut regn.
Det blev inget besök hos sonen,jag kände att jag hade för ont för att
orka med det.
Jag är inte så sällskaplig när jag har så här ont.
Har faktiskt gått omkring i pyjamas nästan hela dagen och bara vilat
mig.Vi har lyssnat på en bok medan jag har pysslat eller bara myst i
soffan med prinsessorna.
Nu har jag äntligen tagit mig igenom Stig Larssons Flickan som lekte
med elden och visst tog den sig lite på slutet men det är ingen bok
jag skulle rekomendera.
Nu har jag börjat på boken jag fick av Anders när jag fyllde år,
Isabel Allendes Inés min själs älskade.
Jag har inte läst så många sidor ännu för att kunna uttala mig om
jag tycker om den eller inte men jag brukar gilla hennes böcker.
Nu ska jag ta och göra ett kort till innan det är dax att lägga sig och
läsa.
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad fint det vart med ljung!
Måste nog ta å införskaffa mig några jag med..Men känns lite onödigt nu innan jag flyttar!
Ha en så bra kväll du nu kan ha med värken!

2007-09-02 @ 19:11:47
Postat av: Znogge

Här har vädret varit omväxlande också! Dagen var fin men nu på kvällen kom tyvärr regnet.
Ha en skön kväll du med!

2007-09-02 @ 21:37:55
Postat av: curlingmormor

Precis sån där förg på ljung ska jag införskaffa mig till altanen, tycker att det är så snyggt.
De såg för roliga ut dina vovvar när de lekte med strumpan, tänk att det ska vara så roligt.
Vädret är ju lite sämre här och det känns i mina leder, de mår inget vidare just nu, utan det blir till att mysa, precis som du har gjort.
Sköt om dig!!!!
Kramizzzz

2007-09-02 @ 21:48:39
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Marina

Hoppas att dina leder är snällare emot dig idag så att du kan göra något som du vill!
Kramis!

2007-09-03 @ 06:47:39
Postat av: A n n a

Hallå i stugan kommer med lite cyber massage på dina leder så du kan fixa & trixa idag!
Jättefin kruka med ljung i..kanon!! Pözz på gummorna :)

2007-09-03 @ 08:28:52

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0