Regn & Rusk.

171507-759
Det är lika trist väder idag som igår,skönt att vi fick undan utemöbler
och sånt förra helgen.
Vi var till dottern och fikade igår med Anders släktingar.de fick 4 stolar
av dem i förlovningspresent som passade till bordet de fick av oss.
Nu fattas det ett par stolar till sen har de en ny snygg matgrupp.
Jag var så trött när vi kom hem att jag mest sov i soffan resten av
kvällen.
Vaknade klockan 6 idag och gick upp och tog mina tabletter sen lade
jag mig igen och somnade om till 8.
Skönt att jag fick sova men ryggen var värre när jag vaknade så jag
ångrar att jag inte klev upp i stället.
Det blir nog mest vila idag och kanske lite pyssel.
Ha en mysig söndag alla!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Jag kan inte läsa ditt inlägg. Har du ändrat stil? Det är pygmésmått! Hälsar i alla fall. Ha en skön söndag och kram

2007-09-30 @ 11:42:01
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ninni

För mig är texten normal!
Usch förstår att du har det jobbigt och vädret gör ju inte saken bättre..kram

2007-09-30 @ 11:47:15
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Znogge

Här ska också slappas men en uppgift väntar! Jag ska reda ut Herr Hunds skägg som har en stor tova... Det kommer inte att bli lätt!
Ha en fin och avkopplande söndag!
Kram

2007-09-30 @ 12:46:13
Postat av: Anna

Trist med din rygg..vad ska vi göra åt den ???
Fick avreagera mig rejält både igår & idag så nu känns det bättre igen *fniss* karlar är bra att ha nåt till iallafall..he he
Hoppas ni haft en bra söndag
Kramix...puss & snus på sessorna

2007-09-30 @ 16:49:13
Postat av: maria

Hej på dig, vännen! Har varit lite borta idag av olika randiga och rutiga:) Kommer igen imorgon! Hoppas att dagen har varit bra trots ryggen... Så synd att den ska spöka så... Ha en mysig kväll! Kram

Postat av: Anna

Kommer med lite kvälls massage på ryggen..Natti natti & suss gott när det är dax *kram*

2007-09-30 @ 20:44:42
Postat av: curlingmormor

Att sova för länge tycker inte kroppen om, nej uppe med tuppen skall man helst vara.
Kramizzzz

2007-09-30 @ 22:07:23
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0