Piggare!

171507-678
Vart tog den här dagen vägen,den bara försvann.
Vi ändrade på planerna och ska träffa Malin & co nästa vecka istället.
Kände att jag behöde ta igen mig lite idag.
Det har inte blivit så mycket av det ännu och nu är klockan 15.
Jag föste runt snabeldraken en stund tidigare idag och när det var
klart tittade en av mina mostrar förbi.
Det var ett tag sen så det var kul att träffa henne.
Hon stannade i två timmar och när hon gått så hann jag bara sjunka
ner i soffan så kom mamma.
Nu har vovvarna lekt en bra stund ute i solen så de kan nog tänka
sig att vila en stund i soffan med mig nu,hoppas jag i allafall.=)
Fick två paket med pysselsaker i brevlådan idag som jag inte ens
hunnit titta på,ikväll får det bli pyssel.
Anders kommer hem i tid ikväll,men kan inte vara ledig imorgon
som han tänkt.
Tur att det är helg snart i allafall så han hinner ta igen sig lite.
Ha en mysig eftermiddag & kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad skönt att du känner dig piggare!
Din brevbärare har bråda dagar......;)
Är det julkortspyssel som börjar nu snart??!!
Kram vännen och pyssla lugnt!:D

2007-09-27 @ 17:32:45
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Anna

va trist att han inte kunde va ledig...men det går väl fler tåg..men se till att han vilar nu...*bestämd min*
Ha det gott...*kram*

2007-09-27 @ 18:56:56
Postat av: Ninni

Ha en skön pysselkväll..kramen

2007-09-27 @ 18:57:39
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: maria

Jag undrar jag om du ser ifall jag kommenterar bredvid de jag tycker om, stämplarna... Vissa får ju mail eller något om att de har fått kommentarer. Jag har i alla fall sett en del:)) Skönt att det blev lite piggare och jag hoppas att kvällen din blir fin! Kram

Postat av: Christina

Hej vännen
Nej du, stolarna har jag inte fått idag, blir nog i morgon.
Ha en fortsatt skön kväll och en god natt när det är dax.
Kram på dig

2007-09-27 @ 19:29:27
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Ja du, ibland blir inte dagarna som man har tänkt sig, men lite fikafrämmande är ju inte helt fel.
Snabeldraken hade varit framme......aja baja, var det inte du som skulle vila?????
Kramizzzz

2007-09-27 @ 23:50:07
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0