Onsdag!

171507-656
Redan onsdag,tiden bara rinner iväg fast jag är hemma mest hela
dagarna.Vilda har som vanligt inte klivit upp ännu men Ella är redo
att leka sig igenom en dag till som ni ser.=)
Jag tycker att hon inte gör mycket annat än står i lekställning,hon är
så otroligt intensiv just nu.
Vilda var likadan och ännu värre i samma ålder så det är bara att gilla
läget,hon växer snart ifrån det.
Skönt att hon har Vilda att leka med så jag kan få vara ifred stundvis
i allafall.
Otroligt nog så är jag ganska pigg idag,jag trodde jag skulle vara helt
slut efter allt jag gjorde igår.
Funderar faktiskt på att ge mig på vardagsrummsfönstren,få se hur jag
känner mig när morgonens piller börjat verka.
Kanske att det har vänt nu så det blir en lite bättre period igen,jag törs
knappt tänka tanken för då blir jag så besviken om det inte blir så.
Nu är det dax för en kopp te.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: maria

Godmorgon! Jag hoppas att det har vänt så att du får en skönare period nu... Fönster, hm, ja, jag borde ju det med men maken vill inte att jag ska hänga ut genom fönstrena med min balans... Vi får väl se hur det blir... Ha en bra dag nu och kram på dig!

Postat av: marina

Vissa hundar blir inte vuxna under hela livet..Mammas älsta som bli snart 8år beter sig som en valp fortfarande!
Hoppas att ni får en bra dag!!

2007-09-05 @ 09:01:45
Postat av: Christina

Idag skall jag i lag med sovrummet, byta sängkläder och städa, det behövs alltid.
Ha en skön onsdag min vän
Kram

2007-09-05 @ 09:14:45
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Hon ser för busig ut på bilden, men som du säger det kanske lugnar ner sig eller så är hon en piggelin vovve som leker sig genom livet.
Ta det lugnt nu med alla fönster och gardiner, njut en stund av att du mår bättre!!!!!
Kramizzzz

2007-09-05 @ 09:27:52
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: A n n a

Gull rumpan där :)
Ta det nu lugnt idag när du känner dig bra..du får se till att gubben är hemma före 20 nån kväll så ni kan fixa lite :)
Pözz på er...

2007-09-05 @ 10:24:58
Postat av: netha

Jag hoppas på en bättre period för dig, jag har mått hyfsat den sista månaden, men det är väl lugnet före hästen här. Man vet ju aldrig.
Kramis

2007-09-05 @ 15:14:04
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0