Muskelknippe.

171507-700
Kolla in muskelknippet,det är en ståtlig dam vi har.
Vilda är nog lite för välbyggd för att vara tik igentligen men med hennes
domenanta sätt så passar det henne.
Jag blir galen på henne när vi går på promenad och hon ska kissa
revir varje meter.
Kvällen blir lugn här,Anders jobbar sent som vanligt så vovvarna och
jag får roa oss själva.
Just nu är det full fart på dem,de ligger på golvet och äter på varandra.
Jag ska sätta mig vid pysselbordet en stund tänkte jag.
Igentligen skulle jag behöva plocka fram alla broderier jag har som
inte är färdiga och börja göra klart dem men jag har som ingen lust.
Den kommer kanske när det blir mörkt och kallt ute,då kan det vara
kul att ha ett broderi att roa sig med.
Ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Otroligt ståtlig!

2007-09-11 @ 18:48:17
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: A n n a

Ja hon ser lite "grabbig" ut ;) men en del tikar med tanghög mamma har jag hört att dom blir nästan som hanar?? Vet inte om det finns belägg för det?
Älskar dom där små knorrarna till svansar :D

2007-09-11 @ 18:49:17
Postat av: Micke

hon ser verkligen ståtlig ut, inte en tjej man sätter sig på direkt va?
Ha det bäst!!
/Micke

2007-09-11 @ 22:50:41
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Åsa

Hon ser ståtlig ut där hon står och "visar" upp sig!
Ha en bra dag!
Jobbet kallar här!
kramen!

2007-09-12 @ 06:17:36
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Ninni

hon kanske tror att hon är en hanhund..hihi!
Ha en skön dag..kram

2007-09-12 @ 06:56:09
Postat av: A n n a

Morsning..hoppas ni får en bra dag ..jag är borta hela dan & kvällen :(
Håll ett öga på Crisse va ;)
*kram*

2007-09-12 @ 07:17:15
Postat av: marina

Hon ser verkligen maffig ut! Men det är bra , man ser att det är en tjej med mycket vilja!
Hoppas att din dag inte blir fylld med en massa regn och värk!
Ha en jätte bra dag ! Kram!

2007-09-12 @ 07:53:14

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0