Klagosång.

171507-618
Idag känner jag mig lite trötter vilket säkert beror på att jag sovit så
dåligt.Jag har så jäkla ont i käkleden och i en tumme och det har
stört nattsömnen.
Ja så blev det med den bättre perioden jag hoppades på men jag
fick må lite bättre i två dagar i allafall.=)
Jag har inget inplanerat idag och som det känns nu så är det nog
bara vila som gäller,gissa om jag ångrar att jag inte tog fönstren i
vardagsrummet igår.=(
Ibland blir jag så trött på att aldrig kunna planera något och veta att
det säkert går att genomföra.
Nej nu får det vara slut på självömkan,det är bara att bita ihop och
komma igen.
Lite svårt idag bara när käken värker så.=)
Sitter här vid datorn i min varma fleecemorgonrock och myser med
en kopp te.
Vovvarna ligger i vår säng och snarkar så jag har hela soffan för mig
själv.Det ser ut att bli en fin höstdag ute och jag är hemma och kan
njuta av den.
Så vad har jag igentligen att klaga på,ingenting.
Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Du klagar inte..verkar som både du & jag haft en natt från helvetet?
Ibland måste man få ut smärtan så här...*kramar om*

2007-09-06 @ 08:49:21
Postat av: curlingmormor

Du klagar inte vännen, du har bara jädrigt ont. Det är
jobbigt att ha ont i kroppen, själv går jag varje dag till brevlådan med ett hopp om att det skall ligga en kallelse till operation. Men det vet vi ju att vänta det är något som vi har lärt oss, så under tiden är det bara att försöka gilla läget!!!!
Kramizzzz

2007-09-06 @ 09:28:12
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: marina

Du klagar väl inte !Det är ju bara ren fakta!
Hoppas att det känns lite bättre senare idag..SÅ är det för mig oxå ibland fast jag inte har någon sjukdom, att jag ångra mig att jag inte gjorde det som jag hade tänkt dan innan..
Nu får du å tjejerna mysa idag!

2007-09-06 @ 09:50:34
Postat av: Åsa

Ajajaaj,vad har du gjort i käken??
jag brukar få inflammation i min ena emellanåt!
Hoppas dagen varit snäll mot dig hittills när nu natten var så jävlig!
Ha det gott!
Kram!

2007-09-06 @ 12:12:49
URL: http://solskuggan.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0