Helt slut.

171507-681
Jag kom aldrig iväg på någon promenad,känner mig helt slut både
fysiskt och psykiskt.
Orkade varken gå eller träffa vänner idag.
Det har varit lite mycket nu med både det dåliga beskedet från röntgen
och stressen runt att lyckas ta sprutan själv.
Dessutom är jag inne i en sämre period med mer värk än vanligt.
Idag har jag försökt att mest inte göra någonting och inte tänka att
jag borde nog ha gjort det och det.
Kan väl inte påstå att jag lyckats så där jättebra,det är svårt att släppa
allt och bara vila.
Har pysslat lite och det är ett bra sätt att hålla tankarna på annat borta.
Vovvarna är lika trötta som mig,de har mest sovit idag.
Ella har nog aldrig sovit så mycket som idag och det har ju varit skönt,
då slapp jag ha dåligt samvete för dem.
Synd bara att jag inte orkat njuta av det fina väder vi haft,jag har knappt
varit utanför dörren.
Det såg ut att hålla i sig till imorgon och då hoppas jag att jag är lite
piggare.
Ha en skön kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kortet har kommit fram! Tusen tack! Det var superfint! Har du fått pengarna?

2007-09-19 @ 18:57:31
URL: http://viaoar842.blogspot.com/
Postat av: åsa

Jo,du har rätt med det där med jobbet,ALL kraft kan inte gå åt till det i längden.
Men jag hoppas fortfarande på att kroppen på något vis ska vänja sig vid det och att trycket lättar!
Jag får se hur jag känner mig när det hela ska utvärderas i november.
Som det är nu är det ohållbart i längden...........de allra värsta dagarna är tors,fre......det är precis som om kulmen inte kommer förrän då sedan brukar det lätta på lördags eftermiddagen!
Jaja,vi får se hur det blir,men blir det ingen ändring så funkar det inte.
Jag kan inte vara helt handikappad de dagar jag inte jobbar,jag har ju barn som behöver mig!
det här blev lååångt!
Natti och sovgott!
Kram!

2007-09-19 @ 21:16:40
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Znogge

Hoppas det blir en lite piggare och gladare dag i morgon både för dig och vovvarna!
God natt!

2007-09-19 @ 21:32:21
Postat av: Ninni

Det är så sorgligt när man läser många bloggar, så många kvinnor som har svår värk!
Har själv mycket värk men jag förstår ju att du och många andra har ett helv..
Kramar dig hårt (fast inte så hårt så det gör ont)

2007-09-20 @ 07:04:50
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Vi får verkligen hoppas att du får en bättre dag idag, självklart en reaktion efter beskedet på röntgen och sen oron från sprutan + din ständiga värk, inte konstigt att du är helt slut.
Nu hoppas jag att torsdagen blir en bättre dag för dig!!!!
Kramizzzz

2007-09-20 @ 09:22:58
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0