Härligt!

171507-683
Nu är halva vardagsrummet klart.Fönstren är putsade,gardiner,lampor,
kuddar och ljuslyktor är utbytta till höstens färger som är rött & brunt.=)
Vovvarnas filtar ska förstås också bytas ut men jag ville inte störa dem
när de vilade.
Nu är det bara matrumsdelen kvar och där är det bara ett fönster.
Det känns så mysigt och ombonat när man får in lite murrigare färger.
Vasen jag köpte förra veckan har jag ställt i fönstret med några röda
pinnar i,det blev jättebra.
Nu mår jag inte särskilt bra men det var det värt.=)
Nu ska jag sjunka ner i soffan och mysa med prinsessorna.
Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: curlingmormor

Vad mysigt ni har det. Känner mig faktiskt lite avundsjuk på dig som har rena fönster och fräscha gardiner, men en annan dag så är det min tur, den som spar han har hi hi, fast egentligen så är det inte mycket att glädjas över att man har det kvar, hm hm.
Kramizzzz

2007-09-06 @ 22:53:47
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Christina

Åhhh så mysigt det ser ut, ja det är fint med murriga färger under höst och vinter.
Nu får du vila dig tjejen :)
Myskram på dig

2007-09-07 @ 00:12:30
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Emma och Pulver

Vad fint du har gjort det! Ser jättemysigt ut!
Nu får du ta en välförtjänt paus med prinsessorna!
Kram från oss!

2007-09-07 @ 07:25:09
URL: http://www.emmli.com
Postat av: maria

Godmorgon vännen! Såå duktig du har varit och jag förstår att det tar, så en mysstund med vovvarna kan ju inte ha varit fel:)) Hoppas att dagen idag blir så bra den kan bli! Kram

Postat av: marina

Vad mysigt det vart...Jag förstår dig att du ville ha det gjort..Hoppas att du har fått sova ordentligt å att du inte har så himla ont idag?
Kram!

2007-09-07 @ 07:39:30

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0