Grått & trist!

171507-705
Ännu en dag när man får börja med att tända lampor och ljus när man
kliver upp.
Mysigt i och för sig men samtidigt trist att solen inte skiner.
Sonen och hans flickvän kom en stund igår kväll och dessutom dök
min kusin och hans son upp så vovvarna var överlyckliga.
Vilda är helt tokig i min kusin J, han är hennes stora kärlek.
Kusinbarnet ville sälja jultidningar så Anders köpte som vanligt Knasen
och Herman Hedning och jag köpte en liten bok med fina bilder och kloka
ord.
Idag har jag tack vare allt besök igår två trötta prinsessor,hoppas det
håller i sig hela dagen.
Tänkte ge mig på köksfönstren idag men jag tror det får vänta,känner mig
som om jag blivit överkörd av en ångvält just nu.
Det här får nog bli en vilodag med läsning och pyssel.
Med lite tur så får jag mitt månadspaket med stämplar från Magnolia
med posten idag.
Kul att så många av er gillade mina gardiner,tack för alla komplimanger.
Det var så mysigt att tända fönsterlampor och ljuslyktor igår när hela
rummet var klart,det känns så varmt med lite murriga färger nu så
här på hösten.
Ha en mysig tisdag alla!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Älskar murriga färger jag me :)
Måste måla om i vardags rummet, det är en nästan orange färg där ..förra som bodde här skulle ha terracotte men den är för ljus..får se vad jag hittar för färg...
Ha det gott..kram på er..& snus i örat på vovvarna ;)

2007-09-11 @ 08:48:04
Postat av: maria

Godmorgon!!! Ja, inte arbeta ihjäl sig nu, när kropp eller huvud känner sig som en ångvält har passerat för nära då är det dags att lyssna, helst lite innan:)) Ha en bra dag, vännen! Kram

Postat av: Christina

Ja det är en riktigt mystid nu och skönare blir det.
Väntar på att det skall mörkna vid 15tiden, kanske är jag inte riktigt klok men jag älskar det.
Ha en riktigt skön dag vännen
Kram på dig

2007-09-11 @ 08:54:00
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Malin

Haha! Jag beställer oxå Herman Hednings julalbum varje jul! Har varenda nummer sen dom startade=) Jag looovar att du kommer att få ditt stämpelpaket före mej =(! JAg kommer aldrig att få mina fina grejer! Jämanrs! Nä idag ska jag och Max på öppna förskolan =) Imorrn ska vi först på babysång och sen på föräldraträff. Jisses...man är mammaledig och hinner knappt med allt som ska göras! =)

2007-09-11 @ 09:01:26
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: marina

Nu får du ta d lite lugnt!!!
Men jag förstår att du vill få det gjort..
Hoppas att du får höra något i från läkaren snart om medecinen..Så att du får börja med den..Eftersom det tar ju ett tag innan den verkar!
Ha d så bra med flickorna idag..

2007-09-11 @ 10:07:18

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0