Grått & trist ute.

171507-740
Regnet hänger i luften så det ser inte ut att ljusna.
Jag  lyser som vanligt upp mörka höstdagar med en massa ljus.
Ett varv med snabeldraken måste jag ta men sen får vi se om jag
orkar så mycket mer.
Som alla andra har både jag och Anders blivit förkylda,sen jag tog
bort mina halsmandlar så brukar det inte ta så hårt på mig.
Det återstår att se hur det går nu när jag börjat med den nya sprutan.
Eftersom man till stor del ska tappa sjukdomskänslan av den så
måste man vara uppmärksam när man får infektioner,man känner
inte riktigt hur sjuk man är.
Jag måste erkänna att jag tycker att det känns lite läskigt att tex
kunna gå med en lunginflammation utan att känna sig särskilt
sjuk.
Nu ska jag göra mig en kopp te med honung i och sen kommer
jag på besök hos er.
Ha en mysig måndag!


Kommentarer
Postat av: christina

Hej min goa vän.
Inte blev du långrandig, kul att läsa långa kommentarer.
Håller med dig....hellre utan ben än armarna, har tänkt på det också.
Om man är en pysslare så MÅSTE man bara ha armarna i behäll.
Det där med glädjebeskedet....du tänkte helt rätt:)
Yngsta dottern, hennes första barn och jag är så lycklig kan du tro.
Ha en riktigt skön dag Helenavännen och pussa sessorna från Bosse.
Kram

2007-09-24 @ 09:24:50
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: maria

Godförmiddag! Har gått en såå låång promenad att jag är hemma först nu....
Ja, man måste nog lära sig att vara uppmärksam på sig och hälsan om man nu inte känner på samma sätt som tidigare... Men jag tror att det kommer med tiden...
Hoppas att du får en bra dag! Kör inte för hårt med snabeldraken:))
Kram

Postat av: Helena

Sänder en kram! Jobbar nu för fullt, åter från Sthlm o massageutb:-) Jag hör av mig i kväll ang ev träff denna vecka; hur det ser ut för dig, o mig...

2007-09-24 @ 11:30:16
Postat av: A n n a

Tack för dina fina ord gumman..dom värmer alltid!! Vad hittar ni på nu då? Vi vilar i soffan ;)
snart ska vi ut..jag får vänta ut farbror Crisse..tills han vill..trodde vi va på väg för ett tag sen men icke...ZZzzzZz
låter det...vi ska smörja tassarna när vi kommer in sen..så idag blir det spa-behandling för Crisse ...Kram på er..sessorna är väl inte & gräver i trädgården ;)

2007-09-24 @ 11:39:16
Postat av: curlingmormor

Ta det lugnt med snabeldraken, jag skall lufta min också idag, vi tänkte bara ta en liten sväng. Ja du, det gäller att man känner sin kropp i såna här lägen, det är som med mig, jag äter ju antiinflammatorisk medicin och det är samma sak, man känner inte egentligen hur dålig man kanske är eftersom den också är febernedsättande. Tur att man kan sig själv som en öppen bok!!!!!
Kramizzzzz till en härlig dag!!

2007-09-24 @ 12:04:23
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Znogge

Då får du vara extra försiktig i fortsättningen och lyssna på din kropp. Mina mandlar rök för många, många år sedan och tur var det. Innan åt jag nämligen penicillin två gånger i månaden och var aldrig riktigt frisk!
Ha en bra måndag!

2007-09-24 @ 12:19:49
Postat av: Åsa

Så ni har gråväder................här är en otroligt fin dag idag!
Kommer bilder i kväll!
Hoppas du har en ok,dag trots trist väder!
Kramen på dig!

2007-09-24 @ 12:31:16
URL: http://solskuggan.se
Postat av: Micke

Ja, här brinner det värmeljus varje kväll.
Tack för komentaren på min hemsida!!
Kram

2007-09-24 @ 12:51:56
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Marina

Här skiner solen lite smått, det har varit jätte skönt ute idag..Usch för att ni har blivit förkylda..Men som du skriver så är det ju en sån årstid där alla tyvärr är det mer eller mindre!
Hoppas att dagen har varit bra i alla fall!

2007-09-24 @ 14:13:03
Postat av: Ninni

Själv får jag inte göra nåt..har fått inflammation i ryggen så nu är jag totalförbjuden av min kiropraktor att INTE göra nåt på några dar..känns ju muntert värre!
Var ju tvungen att sjukskriva mig också kändes inte heller kul när vi har flera inskolningar!
Men men det är bara att bita ihop...var rädd om dig nu och få ingen lunginflammation..kram på dig!

2007-09-24 @ 19:41:39
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0