En ny dag!

171507-509
Jag har inte sovit särskilt bra inatt men det brukar vara så när det
varit en fullspäckad dag innan.
Hjärnan går på högvarv och jag löser världsproblem halva natten
efter en sån dag.
Man märker att man inte orkar med så mycket ståhej när man är
van att ha ganska lugna dagar.
Idag blir det lugnt i allafall.
Ella och jag ska ta en promenad tillsammans med en vän och
hennes lilla 1-åriga Griffong,bra träning för Ella.
Annars ska jag bara slappa och pyssla lite,jag fick ett paket igår
med pysselprylar som jag inte ens hann öppna.
Jag tror vovvarna också känt av att jag varit pressad för de ligger
fortfarande kvar i sängen och är trötta.
Dom är otroligt känsliga för hur man mår så det har varit en jobbig
tid för dem nu när inte jag mått så bra.
Dessutom har husse jobbat långa dagar så de har inte blivit så
mycket tid för vovvarna från hans sida som de är vana.
Men nu är det en ny dag och jag hoppas förstås att den här
medicinen ska hjälpa så jag åtminstonde blir lite piggare.
Hoppet är ju det sista som överger människan.=)
Ha en härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: maria

Du klarade det!!!! Ja, godmorgon på dig, jag tyckte bara att du var så himlars duktig som faktiskt grejade det här med sprutorna!
Ta nu en lugn dag idag och ha det så himla bra som det går!!! Kramar

Postat av: christina

Så fin trappprydnad :)
Ha det gott idag på promenaden.
Kram vännen

2007-09-19 @ 09:42:25
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Eleonora

Ny medicin brukar göra en entusiastisk och man blir så glad att få hjälp av en läkare. Men tyvärr tar det kanske tid innan den verkar fullt ut. Lycka till! Läckert arrangemang på entrétrappan. Kram till dig

2007-09-19 @ 10:46:50
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Emma och Pulver

Jag hoppas verkligen att den här medicinen ska hjälpa dig!
Ha en trevlig dag!
Kram

2007-09-19 @ 13:04:19
URL: http://www.emmli.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0