Äntligen!

171507-500
Nu ringde de från reumatologen så nästa tisdag ska jag dit och ta
min första Humiraspruta.
Jag gruvar mig för hur det ska gå eftersom jag är så nålrädd men
jag måste ju lära mig ta dem själv.
Hoppas bara att de ger någon effekt så att inflammationerna i lederna
stannar upp.
Atrosförändringarna kan de inte rå på så värk kommer jag att ha ändå
och det som är förstört redan blir inte bättre.
Men jag kanske inte behöver bli sämre i allafall och det är ju mycket
värt.
Jag blev en aning piggare av det samtalet.=)

Kommentarer
Postat av: maria

Godmorgon! Såå, nu har du fått svar alltså, så bra och hoppas, hoppas att det kommer att lindra!!!
Ha en bra dag, vännen! kramar

Postat av: marina

Skönt!
Du ska se att det går bra..När Jonte började med Methotrexathe injektionerna så var han livrädd, så vi fick sluta med dom..Nu när han tar Enbrel injektionerna så funkar det jätte bra, han kan ibland "gnälla" över att det svider lite ....Jag håller tummarna för dig..Som Jonte sa i början när han började med Enbrel , - jag försöker ,så kanske jag slipper ha så ont!
Ha en bra dag!

2007-09-12 @ 09:22:49
Postat av: curlingmormor

Vad underbart för dig, hoppas verkligen att det kommer att ge bättring och du ska se att det kommer att gå finfint.
Hoppas nu att du får en fin dag idag och att det inte kommer något regn, håller tummarna!!!!
Kramizzzz

2007-09-12 @ 09:31:42
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Christina

Åhhh vad jag är glad för din skull!!!
Man måste prova allt, kan det ge lindring så skall man ta det, hoppas, hoppas.
Ha det riktigt gott min goa vän och krama
dina gulldogar från mig och Bosse Bus.
Kramkram

2007-09-12 @ 09:39:15
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Znogge

Du kommer garanterat att vänja dig snabbt. Se på alla diabetiker...
Kram och ha en bra dag!

2007-09-12 @ 10:09:41
Postat av: A n n a

Gud så skönt för dig!! Då blir det en anmälan till tjejmilen nästa år va ;)..
Har en som tjatar på mig..men nää jag grejjar aldrig det...

2007-09-12 @ 12:11:19

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0