25:de september.

171507-739
Vart tar tiden vägen,om ca två månader är det 1:a advent.
Jag gillar julen men jag tycker att det går alldeles för fort nu för tiden.
Mamma säger att ju äldre man blir ju fortare går tiden,hemska tanke.
Planen för idag är att komma iväg på Birsta City,Kapp Ahl och
Design torget ska få besök av mig och min mor.
Design torget har precis öppnat här så det ska bli spännade att se
vad de har för inredningsprylar.
Jag vet inte hur det går till men jag har som vanligt inga kläder att ta
på mig.=)Behöver köpa ett par jeans till och lite vardagströjor.
Det bästa med Kapp Ahl är att man har 30 dagars öppet köp,jag
provar sällan kläder där utan handlar och byter om det behövs nästa
gång jag åker dit.
Idag när kroppen värker och jag har en jäkla hackhosta känns det
skönt att kunna göra så.
Två veckor knappt kvar till Ellas utställning,jag tror att det är dax att
kalla in förstärkning.
Jag ska försöka att komma ihåg att ringa hennes uppfödare i kväll
så hon får komma hit och se vad hon tror vi måste träna mer på.
Nu ska jag tvätta öron och svans på Ella,Vildas öron tar jag på
eftermiddagen.
Ha en skön tisdag!

Kommentarer
Postat av: christina

Varför är det så att man aldrig har något att ta på sig?
Advent, ja det går fort, en härlig tid för det blir så vackert i alla fönster.
Ha en riktigt skön dag vännen
Kram

2007-09-25 @ 08:48:27
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Jossan

Jag ska också till Birsta idag =) Men det blir bara Ica för min del, skulle inte orka mer heller eftersom svägerskan och hennes två illbattingar är med.. 1½ och 4 år.. *pust* =)
Ha en bra dag vännen, hoppas du hittar något fint på KappAhl! *kram*

2007-09-25 @ 09:09:12
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Marina

Hoppas att du hittar något...
Kram

2007-09-25 @ 09:12:50
Postat av: Emma och Pulver

Jag tycker också om julen, men du har rätt. Tiden går lite för fort! Tycker det var nyss det blev vår...
Hoppas du hittar några fina kläder!
Utställningen kommer säkert gå jättebra! :)
Ha en bra dag!
Kram!

2007-09-25 @ 09:29:26
URL: http://www.emmli.com
Postat av: Marina

Vad menar du med att du blir orolig över när Ella börjar närma sig 1 år!!Könsmogenheten?

2007-09-25 @ 10:08:50
Postat av: maria

Godförmiddag på dig, vännen! Ja du, jag är likadan när jag handlar kläder, jag tar och så byter jag sen om det inte passade... Man har sina nycker. Trist med värk och hosta, misstänker att hostan inte underlättar värken... Jag hoppas att du får en så bra dag som det går och att du hittar lite skoj på butiksrundan!!! Kram

Postat av: curlingmormor

Undra om det där är typiskt kvinnligt, att vi aldrig har något att sätta på oss????? Hoppas nu att du hittar något fint, jag har sett att det tydligen är modernt med stickat i höst, själv skulle jag vilja ha en stickad väst.
Kramizzzz

2007-09-25 @ 12:54:42
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: A n n a

Lilla Ella då..klagar dom på dig gumman , att du inte kan gå i ringen ordentligt...*duttar lite*
He he..hoppas ni hittat nåt roligt??
Kraam..

2007-09-25 @ 13:01:58

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0