Tisdag.

171507-789
Så här gjorde Ella på utställningen och de får inte ha tungan ute
i stängd mun.
Men hon är ju så söt då.=)
Känner mig väldigt trött fast jag sover hyfsat men det kanske sitter
i sen förra veckans allergiska reaktion.
Få se om jag orkar ringa reumatologen idag annars får det väl
bli imorgon.
Jag skulle ju känna mig pigg sa de innan det är dax att tänka på
att prova igen.
Ska börja med att skriva ned alla frågor jag har så jag inte glömmer
något när jag ska prata med läkaren
Idag ska jag ta en fika med min närmaste granne och hennes 
son som är 4 månader.
Vovvarna lär bli överlyckliga när det kommer bäbisbesök.
Sen blir det förhoppningsvis ett par promenader med vovvarna
när jag piggnat till.
Ha en skön tisdag alla!

Kommentarer
Postat av: curlingmormor

Hoppas att du får en härlig dag, här har vi ett strålande väder!!!!
Kramizzzz

2007-10-09 @ 11:44:51
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Åsa

Hoppas du får en bra dag med besök och promenad!
kram!!

2007-10-09 @ 13:37:49

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0