Tidigt uppe.

171507-705
Jag har sovit hyffsat bra i några dagar nu men idag var jag tvungen
att kliva upp klockan 5 pga ryggen.=(
Ella håller mig så klart sällskap även om hon igentligen nog hellre
skulle vilja sova.
Hon sitter bakom mig och värmer min rygg,en riktig myspropp är hon.
Har inga planer för dagen men skulle nog behöva röja lite här och
tvätta en maskin.
Jag tar dagen som den kommer,det blir som det blir.
Igentligen är det lite mysigt att vara uppe så här tidigt när det
fortfarande är mörkt ute och allt är tyst och lugnt.
Tyst förutom Ellas snarkningar här bakom min rygg.=)
Nu tänker jag pyssla lite fast klockan bara är 6.
Ha en mysig måndag!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Tänk om man hade en sån som Ella..riktig stugvärmare ;)
he he
men crisse får väl duga :D
ha en bra dag..hoppas ryggen känns bättre snart!

2007-10-15 @ 07:27:02
Postat av: Marina

Det låter som mina hundar, ska vara där en annan är..Tyvärr har den lilla börjat med samma dumheter som Leo nu..Hoppa upp i sängen å lägga sig när jag sover...Det gillar jag inte!!!
Hoppas att du får en mysig dag !

2007-10-15 @ 08:23:35
Postat av: Emma och Pulver

Tråkigt att du vaknat så tidigt på grund av ryggen. :(
Men om man ska se det positivt så hinner man ju med mycket utan att behöva stressa då dagen blir så lång.
Hoppas din måndag blir bra!
Kram!

2007-10-15 @ 08:31:44
URL: http://www.emmli.com
Postat av: Pia K

Uppe tidigt låter ju mysigt!Själv har jag haft migränliknande huvudvärk och nu fajtas jag med en kursårdnare som menar att jag anmält mig fast jag bara gjort en förfågan.Efter Bimbos bortgång,bilar som rasat och Adinas vet besök så har jag inte råd-då menar dem att det bara är dödsfall typ som gör att anmälan inte gäller!Fattar ingenting.Får dem inga pengar så får dm inte och dyker upp lär jag inte göra om jag inte betalat!
Ge platsen till en annan säger jag!
Phu det känns så dumt.Hoppas du får en myyyysig dag!

2007-10-15 @ 10:22:35
URL: http://agathon.cybersite.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0