Storm!

171507-816
Här är det storm idag både ute och i kroppen.=(
Jag ska försöka att komma iväg på Arken och byta täcket jag köpt
till Vilda och en snabbvisit på Ica Maxi.
Hade tänkt att titta på lite kläder när jag ändå skulle ut men det
orkar jag inte som det känns nu.
En date med dammsugaren är ett måste men sen blir det vila
resten av dagen.
Vi började lyssna på Karin Alvtegens senaste bok Skugga igår.
Jag har läst eller lyssnat på alla hennes böcker och jag tycker
de är bra allihopa.
Hoppas inte den här är ett undantag.
Har beställt Björn Ranelids senaste bok (inbunden inte cd )
Öppet brev till George W Bush,jag hoppas den kommer idag
för jag är så nyfiken på den.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Emma och Pulver

Önskar verkligen att jag tog mig mer tid till att läsa böcker än vad jag gör nu för tiden! Blir mest studentlitteratur när jag väl läser. :P
Hoppas ni får en trevlig dag!
Kram!

2007-10-18 @ 08:39:13
URL: http://www.emmli.com
Postat av: Elsamaja

Åh gud vad hon är söt, när hon har tungan ute så där, ser ut som hon tänker "pilutta dej, jag gör som jag vill".

Tack för dina snälla komentarer i min blogg, det äralltid lika roligt att få reaktioner på det man gör.

Om ett tag kommer jag att lägga ut bild på ett jättearbete (inte scrapping)jag håller på med, har beställning på ett lapptäcke till en 90-säng, till en hundtokig 10-åring, puh...är en bra bit på väg.

2007-10-18 @ 09:53:12
URL: http://elsamajarun.blogg.se/
Postat av: christina

Hej vännen
Då får du hålla i hatten idag:)
Var köper du dina ljudböcker/cd ?
Har funderat på att skaffa lite sådana.
Ha en riktigt skön dag vännen trots storm.
Kram

2007-10-18 @ 12:29:14
URL: http://sockertoppan.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0