Sovmorgon.

171507-833
Jag var som vanligt upp klockan 6 och tog medicin och lyfte
upp Ella i sängen.....sen somnade jag om och sov till 8,30.
Kommer inte ihåg när jag sov så länge men det var nog
välbehövligt.
Förkyldningen är bättre....hostar lite men det onda i halsen
är borta.
Ryggen däremot är inte bra alls......det känns som om
bäckenet ska gå sönder.
Det kommer det inte att göra säger läkarna men de har ju
haft fel förr.....jag måste få en medicin som funkar och det är
snarast.
Idag kommer sonen med flickvän och hennes moster och
hälsar på.
I vanliga fall tycker jag inte om att träffa nya människor när
jag mår så här men jag vill så gärna träffa henne så hon
får ta det som det är.
Hon bor i Kiruna så det blir inget nytt tillfälle att träffas på
inom snar framtid.
Här skulle det bli dåligt väder idag men nu skiner solen.
Hade hellre haft det grått och trist idag så jag kunnat
tända lite ljus.......ett bra sätt att få det att se fint ut trots att
det är ostädat.=)
Som sagt så får hon ta det som det är.
Nu ska jag läsa lite bloggar innan husse och prinsessorna
slår upp sina vackra blå & bruna.
Ha en mysig lördag!

Kommentarer
Postat av: christina

God morgon vännen
Usch då, har du så ont?
Jag känner verkligen med dig, hoppas att du får en medicin som hjälper dig snart.
Skönt att du fick sovmorgon, själv var jag uppe kl 6 och alldeles klarvaken.
Önskar dig en skön lördag
Kram på dig
Krama sessorna från Bosse

2007-10-27 @ 09:15:40
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Eleonora

Såg att varit tidigt i farten och hann precis före mig till Christinas blogg. Så ledsamt att du har det ryggonda. Hoppas verkligen att farbror doktor kan hjälpa dig. Värk - var den än sitter - är olidligt att ha. Kan du tänka dig att just nu har jag värk i höger tumme och blir fullständigt handikappad. Något så litet och smått - visst låter det larvigt. Hoppas du får trevligt vid besöket. Det är bara du själv som tror att damen tittar på städningen. Det hinner hon inte med. Ha nu en bra dag och stor kram

2007-10-27 @ 09:41:30
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ninni

Skickar dig en stooor kram med krya på dig i!!

2007-10-27 @ 12:16:46
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Marina

Hallå!
Tråkigt att du har så ont!
Vad kul att få besök, men hoppas att det inte tar ut dig!
Kramar!!!

2007-10-27 @ 16:12:48
Postat av: Znogge

Det viktigaste är ju att träffas och inte att det är välstädat. Men jag förstår hur du känner för när det är nya människor som kommer vill jag gärna att det ska se bra ut hemma! Hoppas ni får en trevlig dag!
Kram!

2007-10-27 @ 18:06:08
Postat av: curlingmormor

Hoppas att dagen blev mysig för dig med ditt besök. Sen hoppas jag också att du känner dig bättre i din rygg!!!!! Kramizzzzz

2007-10-27 @ 23:00:50
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0