Sent inlägg.

171507-839
Bättre sent en aldrig säger man och det är ju fortfarande söndag.
Jag somnade om vid 5 imorse och vaknade klockan 7 av att Ella
skulle kräkas...i vår säng men jag hann som tur var få ner henne.
Inget vidare uppvaknande och inte många timmars sömn i natt.
Axeln har varit så ond att jag inta orkat sitta just något vid datorn
men nu känns den bättre.
Eftersom jag sovit så dåligt så lade jag mig tidigt och somnade
bums.....nu har jag sovit några timmmar och känner mig så klart
pigg vilket inte bådar gott inför natten.
Jag ska lägga mig och läsa en stund nu och hoppas att tröttheten
infinner sig igen.
Imorgon är det en ny dag och då kommer jag på besök hos er.
Nattinatti till er alla!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Jättefina kort! Hoppas verkligen du orkar med att gå på allt roligt som händer nu i veckan. Hoppas också att Ella blivit bra och är busig som vanligt. Ha det gott i veckan. Kramkram

2007-10-29 @ 00:03:20
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0