Segt!

171507-772
Åh vad seg jag känner mig,det beror nog på att gårdagen var så
intensiv.
Utslagen på benen har bleknat lite så förhoppningsvis är det
på väg att ge sig nu.
Ryggen är som vanligt ond nu på morgonen men annars känns
det rätt bra idag,längesen jag kunde säga så.=)
Om allt bara kunde återgå till den normala nivån av trötthet och
smärta skulle jag vara så nöjd.
Det gick riktigt bra att klippa klorna på Ella igår,hon protesterade
lite på slutet men det var bara lite halvhjärtat.
Vilda tog vi ingen kamp med,det får husse göra någon dag i helgen.
Det är en tjej som aldrig gör något halvhjärtat så när hon protesterar
gäller det att fysiskt kunna sätta emot,kan man inte det så är det bättre
att låta bli.
Hon är på inget sätt aggresiv men stark som en oxe så det gäller att
kunna hålla henne stilla och det klarar inte jag.
Idag kommer Ellas uppfödare Elisabet hit för att träna henne lite inför
utställningen,det ska bli intressant.
Jag hoppas att det går bra för jag är nog nervös redan inför söndagen.
Hon kommer efter lunch så nu ska jag försöka röja undan det värsta
här hemma så jag kan släppa in henne.
Ha en mysig fredag alla!

Kommentarer
Postat av: Marina

Morrn, skönt att dom har bleknat lite ialla fall..Hoppas att det går bra med träningen nu...Det var väl skönt att kloklippningen gick bra i går..Jag skulle behöva ta Leos, men det får bli någon dag snart som jag orkar...Det har blivit en kamp , han har börjat protestera hejvilt mot det nu sista tiden...Skitungen...Ha en bra dag vännen..Kram!

2007-10-05 @ 08:08:36
Postat av: curlingmormor

Ni verkar ha fullt upp med allt vad träning heter, lycka till säger jag!!!!
Vet du att på listan över hur jag skall ta min medicin så står det onsdagar för M och fredagar för F, hoppas du förstår mina förkortningar hi hi, det är så långa namn så jag nöjer mig med dessa bokstäver.
Här har vi ett toppenväder idag igen, härliga tider!!!
Kramizzzz

2007-10-05 @ 09:00:40
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Anna

Jag ska hålla tummarna för Ella på söndag :)
Skönt att du tycker det känns bättre ändå..trots ryggont idag..lite förbättring är alltid bra :D
Kram & ha en fin fredag..

2007-10-05 @ 09:04:08
Postat av: Pia K

Lycka till på Söndag!Vi håller på er!!!Vilken klass ställs hon i?Hur många Bullar kommer?Ja vi vill veta mer!KÖR HÅRT!

2007-10-05 @ 09:46:50
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: maria

Morron! Jaha, ja, ös på med dåligt samvete bara, gör det, för all del, jag kan ta det, och en brottningsmatch med Hobbe och hans klor får jag väl oxå lov att ta för att lindra lite på det dåliga samvetet jag fick här nu:))) *skrattar*
Hoppas att det går bra med träning o allt och att du får en fin fredag!!! Kram

Postat av: Christina

Ha en skön fredag och lycka till med utställningen min vän
Kram

2007-10-05 @ 10:12:46
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Emma och Pulver

Ville bara kika in och önska er en riktigt trevlig helg! Hoppas allt kommer gå bra på utställningen! (Men för en prinsessa som Ella kan det väl inte gå annat än bra? ;) )
Kram!

2007-10-05 @ 11:06:15
URL: http://www.emmli.com
Postat av: Christina

Vill bara fråga:
Kommer det upp pokersidor när du besöker min blogg?
Bra om jag fick veta det för jag har aldrig märkt det själv.
Kram

2007-10-05 @ 11:17:57
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Anna

För att svara Christina här ovan som jag besöker ibland ;)
jaa det kommer upp en egen ruta med
en poker sajt..
Ha det gottGumman..

2007-10-05 @ 14:01:36

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0