Segt!

171507-488
Känner mig fortfarande sjuk och utslagen är kvar men de har bleknat
lite.Läkaren jag träffade igår sa att jag fått en infektion i hela kroppen
och att det kommer att ta ett tag innan jag känner mig pigg igen.
Tabletten jag måste sluta med har jag ätit länge men jag har aldrig
känt att jag haft någon effekt av den,det visar väl sig nu om det är så
eller inte.
Jag hoppas att jag kan ta sprutan i början på nästa vecka.
Visst känner jag mig lite orolig eftersom jag fortfarande tror att det är
den jag reagerade på men jag vill prova en gång till i allafall för att
vara säker.
Jag kommer att ta den på sjukhuset så om det blir en reaktion på
en gång är jag ju på rätt ställe.
Idag blir det mest vila för mig,möjligen en promenad med vovvarna
om jag orkar.
Framför allt Vilda tycker att jag är jättetråkig nu på dagarna men jag
har ingen ork över till att leka och gå promenader med henne.
Ella klarar sig bättre,hon är ju van att leka med Vilda och inte med
mig och gillar ju inte att gå på promenader.
Hon är nöjd bara man sitter med henne i soffan eller när hon får
gå ute på tomten och filosofera.
Vilda är mer krävande och det beror ju på oss förstås till stor del
men även på att hon är en aktivare hund en Ella.
Tur att de har varandra att leka med i allafall nu när inte jag orkar
lika mycket som vanligt.
Ha en mysig tisdag alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Klokt att ta sprutan på sjukhuset nästa gång om något skulle hända! Det känns säkert lite tryggare!
Kram!

2007-10-02 @ 09:22:46
Postat av: curlingmormor

Hoppas att det fortsätter åt rätt håll med dina utslag och att du snart känner dig piggare. Håller tummarna för dig när det är dags för nästa spruta!!!!
Kramizzzz

2007-10-02 @ 09:25:04
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: marina

Hoppas att det inte är den som du har regerat på...För du behöver ju verkligen något som hjälper mot värken...
Hoppas att er dag blir bra..

2007-10-02 @ 09:32:52
Postat av: Emma och Pulver

Jag hoppas att du snart mår bättre igen och att det inte är sprutan du reagerat på!
Kram!

2007-10-02 @ 09:38:04
URL: http://www.emmli.com
Postat av: Christina

Bra att du skall ta sprutan på sjukhuset.
Tycker så synd om dig, du har ju redan så mycket....
Önskar dig en skön dag min vän
Kram på dig

2007-10-02 @ 14:42:57
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Anna

Som du sa..bra att du blir kvar på sjukan när det är dax för nästa ifall det blir en raktion..då kan dom fixa till det på en gång..
Pözz på gummorna..jag får komma upp & ligga på golvet & leka m damerna..(skulle just se ut)

2007-10-02 @ 16:10:04
Postat av: Nalle

Men å har du fått utslag ! Jag tror också att det är den nya sprutan. En medicin som du haft i 16 år och plötsligt då du börjar med sprutan så skulle den gamla meadicinen ge dig utslag. Nä....men bra att testa. På sjukhuset. Ursch å fy att du ska ha så mycket ont och jobbigt i kroppen. Hoppas att de kommer till klarhet i vad du inte tål. Det räcker ju med det du har och inte utslag också:(Kramar

2007-10-02 @ 19:00:40
Postat av: Anna

det är kanske kombinationen av medeciner som du reagerar på :) Hoppas det ordnar sig så där kan du ju inte ha det!! :/ kraaam

2007-10-02 @ 22:28:18
URL: http://www.minx.se/anna
Postat av: curlingmormor

Inget mer inlägg av dig idag, hoppas att allt är okey med dig!!!!
Kramizzzz

2007-10-02 @ 22:39:23
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0