Sängvärmare!

171507-809
Husse har gått till jobbet och matte har klivit upp men prinsessorna
ligger fortfarande kvar och trynar,de sover sin skönhetsömn.
Vid 9 tiden brukar Ella börja röra på sig och då tycker Vilda att hon
blir för jobbig så då hoppar hon ur sängen,med lillasyster i hasorna.
Känner mig inte lika pigg som igår men det beror nog på att jag tog i
lite mycket här hemma igår.
Har bokat en pysseldate med Malin idag men jag måste vänta någon
timme till innan jag kan bestämma om jag kan genomföra det.
Tur att man har förstående vänner.
Många säger att när de blev sjuka så försvann en massa vänner men
den erfarenheten har jag sluppit.
Ju sämre jag blivit ju mer har mina vänner slutit upp runt mig,vet inte
vad jag gjort för att förtjäna så många underbara vänner.
Sen jag började blogga har jag fått en massa nya vänner,vissa bor
i min närhet och andra längre bort.
Ni gör mina jobbiga dagar mycket lättare genom era underbara
kommentarer här på bloggen.
Ni är med mig i vått och torrt och det värmer ska ni veta.=)
Ha en härlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vila du, så kan vi höras närmare lunch=)

Kram

2007-10-16 @ 08:41:14
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Marina

Du är säkert en sån person som folk vill ha i sin närhet, därför har du fått behålla dina vänner!
Jag kan ju inte direkt säga att jag känner dig, men det lilla jag gör det så vill jag ha dig som min blogg vän!
Det är ju alltid trevligt att lära känna nya trevligare vänner!
Hoppas att du blir piggare så att du kan genomföra din date idag!
Kram !

Jo, sängkläderna var jättefina !!FÖrstår att flickorna inte vill gå upp, för det ser skönt ut att ligga där!:-)

2007-10-16 @ 08:52:11
Postat av: christina

Det är skönt med riktiga vänner som inte sviker.
Är så glad att du är min bloggvän Helena.
Ser så mysigt ut i sängvärmen och jag förstår de små prinsessorna att de vill ligga kvar.
Ha nu en riktigt skön dag min vän
Kram på dig

2007-10-16 @ 09:00:30
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Pia K

Kolla in länkarna!Ljuvliga Bulleflickor...Kram till dig.Hoppas dejten blir av så du får myspysa med Malin.Kommer Maja och Max med?

2007-10-16 @ 09:43:38
URL: http://wwagathon.cybersite.se
Postat av: Emma och Pulver

Vad skönt att dina vänner är kvar fastän du inte är frisk! Det är riktiga vänner det! :)
Hoppas du orkar med din pysseldejt och att du får en bra dag!
Kram!

2007-10-16 @ 09:52:05
URL: http://www.emmli.com
Postat av: elsamaja

Åhh vad mysigt dom ser ut att ha det, men vad jag inte begriper, hur får ni själv plats att sova, med dom i sängen???
Våran Yelly är inte så stor, men i sängen tar hon plats, vill jag lova, fast hon är ju inte tyngre än vi kan lyfta undan henne.

Vi har också fantastiska vänner, ingen har lämnat oss, sen våra kaotiska år började, det är hellre så att en del av dom som var ute i periferin har kommit närmare, och dom som stod oss väldigt nära är lika tighta fortfarande, och det är jag otroligt glad för.

Det här året har jag ju fått många nya vänner, via scrapforumet och bloggar, jag önskar bara att jag hade kommit i kontakt med det tidigare, särskilt under förra året, då hade jag behövt detta, under tiden som sonen kämpade med sin cancer.

Jag är jätteglad över att ha "träffat" dej och att ha dej som bloggkompis.

Ha det gott, och hoppas att du orkar med pysselkompisen. Kram

2007-10-16 @ 11:37:47
URL: http://elsamajarun.blogg.se/
Postat av: curlingmormor

Här kommer en liten tisdagshälsning från en bloggvän ett antal mil från dig. Visst är det mysigt att man kan sitta så här och småprata med varandra, det är guld värt!!! Här är det ett riktigt höstrusk-väder idag!!!!!! Hoppas att du känner dig bättre fram på dagen!!!
Kramizzzz

2007-10-16 @ 12:19:13
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Znogge

Man märker säkert om det är riktiga vänner man har...Så skönt att dina har visat sig vara av den äkta sorten. Det värmer ordentligt!
Kram från en bloggvän på väg till tandläkaren...

2007-10-16 @ 12:34:07
Postat av: Pia K

NEJ,jag menar att du skall se att på Agges sida så finns det en länk hit till Din!Hi hi hi!!!

2007-10-16 @ 15:10:35
URL: http://agathon.cybersite.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0