Promenerat.

171507-668
Jag har lyckats tagit mig utanför dörren och gått promenader med
vovvarna,inte så långa men dock.
Pratade just med reumatologen och de vill vänta till veckan innan
de sätter in kortison om jag tror att jag kan stå ut med klådan.
Det är ju bra om man ser hela förloppet menar de och med kortison
i kroppen så döljer man ju det till stor del.
De har varit i kontakt med företaget som står bakom Humira och
doktorerna diskuterar för fullt om och när jag ska få nästa spruta.
Om jag inte blir sämre så ska vi höras i början av nästa vecka och
då får jag väl veta vad de kommit fram till.
Sen är det så klart mitt beslut om jag vill prova igen,som det känns
nu så är jag beredd på att testa en gång till men visst känns det lite
oroligt.
Nu blev det en massa sjukdomsprat igen men just nu har jag inte
så mycket annat runt mig så det blir lätt så.
Nu ska jag sätta mig och pyssla lite,det var ett tag sen jag hade
lust med det.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas verkligen att du får nåt som gör att du kan slappna av..man går upp i atomer..

2007-10-03 @ 13:17:04
Postat av: maria

Asså, så snyggt med ljungen... Har inte kommit så långt ännu här... Lämnade ett par till kommentarer på kort... Lämnade även kommentar hos mig, jag börjar bli virrig av allt kikande:)) Hoppas att du får en skön eftermiddag med lite pyssel och få lämna tankar på annat någon annanstans en stund! kram

Postat av: Åsa

Vad snyggt med ljungen......måste bli färdig att köpa lite!
Hoppas det ordnar sig med dina sprutor!
Ha det gott!
Kramen!

2007-10-03 @ 14:47:12
Postat av: Nina på Johangården säger

Hoppas din dag varit bra! Kram vännen!

2007-10-03 @ 18:00:05
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Ninni

Vännen va tufft du har det..skickar en stoor kraaaam

2007-10-03 @ 19:40:09
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Znogge

Jag hade inte testat igen men lyssna inte på mig utan din läkare som säkert har klokare åsikter. Du får väl försöka väga biverkningarna mot fördelarna vilket inte alltid är så lätt.
Kram!

2007-10-03 @ 20:26:11
Postat av: curlingmormor

Ja ibland är det som att välja mellan pest eller kolera, hoppas verkligen att de kommer fram till något
som blir bra för dig. Förstår att det känns superjobbigt för dig att kanske behöva bestämma själv om du skall testa sprutan en gång till, om du väljer att inte ta den finns det då någon annan sorts spruta du kan få istället????
Kramizzzzzz

2007-10-03 @ 22:44:05
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Anna

Tittar in en snabbis på morron..ta hand om dig idag..pözz på er & kram..värme på ryggen gumman!!

2007-10-04 @ 05:48:53
Postat av: Christina

Så fin blomsterlåda....
tror nog att jag hade testan en gång till också.
Önskar dig en skön dag vännen min
Kram

2007-10-04 @ 06:22:49
URL: http://sockertoppan.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0