Prinsessor med muskler.

171507-812
Nu har jag ringt reumatologen och nästa torsdag är det dax att
ta en spruta.
De kommer att sätta in en nål och förbereda om det värsta skulle
hända vilket jag inte tror det gör...men det känns skönt att de tar
det hela på allvar.
Jag kommer att måsta stanna ca tre timmar så jag får väl ta
med mig en bok som jag kan fördriva tiden med.
Vovvarna och jag har tagit en lite längre promenad  och sen
har de varit på gården och lekt så det är ett par trötta prinsessor
som ligger i soffan nu.
Man kan se på bilden att även Ella börjar maffa till sig nu tycker
jag.
Det är väldigt varmt ute så när de lekt klart var det långa tungor som
hängde ut.
171507-815
Ella lade sig i gräset för att svalka sig en stund.
Nu ska jag hänga lite tvätt vilket är den enda nytta jag gjort idag.
Kände att det viktigaste idag var att vovvarna fick en rejäl promenad,
man får lära sig att prioritera när orken aldrig räcker till allt man vill.
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: christina

Härliga vovvar alltid....
Hoppas att det går bra med sprutan, det hade varit skönt för dig.
Ha nu en skön kväll vännen min
Kram

2007-10-17 @ 15:29:00
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Marina

Skönt att tiden är bokad..Håller tummarna att det var något tillfälligt bara ...
Ha en trevlig em/kväll!

2007-10-17 @ 16:58:12
Postat av: Ninni

Trötta vovvar..jag idag har det varit varmt och skönt..underbart höstväder!

Lycka till med sprutan..det kommer att gå bra..kramen

2007-10-17 @ 17:33:32
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Znogge

Bra att de har beredskap om något skulle hända. Det måste kännas tryggt och bra. Hoppas det var en tilfällighet förra gången så du kan fortsätta med medicineringen.
Kram och ha en fin kväll!

2007-10-17 @ 18:23:26
Postat av: Åsa

Dom är för härliga.......

Vad bra att dom tar det hela på allvar och sätter en nål innan!

Kram på dig från en nerslagen skåning!!

2007-10-17 @ 18:30:18
Postat av: Nalle

Hej vännnen !!
Säger som de andra - lycka till med sprutan. Håller tummarna.
Här är också varmt för årstiden. De är så lika varandra nu - dina prinsessor - , jag menar kropparna. Till sinnet är de säkert lika olika som två syskon kan vara:))
Kramis Nalle

2007-10-17 @ 18:31:40
Postat av: A n n a

Gud va bra att du fått en tid! Håller tummarna att det funkar nu...
sessorna lika gulliga som vanligt :D

2007-10-17 @ 22:34:56
Postat av: curlingmormor

Tycker att du prioriterade helt rätt!!!! Det var nog nyttigast för både dig och hundarna. Man lär sig faktiskt, även om det tar tid, att man får prioritera på ett helt annat sätt nu än förrut, ibland helt enkelt strunta i allt man har föresatt sig.
Skönt att du har fått en tid och de kommer att ta väl hand om dig, det märks.
Kramizzz

2007-10-17 @ 22:42:22
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0