Onsdag!

171507-817
En oplanerad dag vilket känns jätteskönt.
Jag ska väl stöka på lite som vanligt här hemma....tvättmaskinen
är redan igång och dammsugaren står och väntar.
Vovvarna ligger som vanligt och snarkar i vår säng så än så länge
är allt tyst och lugnt.
Imorgon är det dax att pröva en Humiraspruta igen......så den mesta
energin kommer nog gå åt till att gruva sig för det.
Pyssla är ett bra sätt att skingra tankarna på så det blir nog en del
sånt idag.
Nu ska jag kolla lite bloggar innan jag tar tag i dagens sysslor.

Kommentarer
Postat av: Emma och Pulver

Hoppas att ni får en bra dag!
Vi ska hålla tummar och tassar för att allt ska gå bra i morgon!
Kram!

2007-10-24 @ 08:25:39
URL: http://www.emmli.com
Postat av: Marina

Jag hoppas att ni får en lugn och bra dag!
Sen kommer det att gå jätte bra med sprutan den här gången!!
Kram!

2007-10-24 @ 08:35:25
Postat av: christina

God morgon vännen min!
Hoppas att du får en skön dag idag.
Kram på dig

2007-10-24 @ 08:41:57
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Ta det lugnt nu med allt vad städning och dammsugning heter. Men det är som du säger, är man orolig för något så är det perfekt att hålla på och småfixa.
Ha en jättebra dag och var rädd om dig!!!
Kramizzzzzz

2007-10-24 @ 08:45:35
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: yvonne

Morgon :)Skönt att inte ha något inplanerat. Man får dan att gå iaf *ler* Lycka till i morgon med sprutan. Försök att tänka på annat.
Ha det gott

2007-10-24 @ 09:14:04
URL: http://nogg.se/sandbrooks
Postat av: A n n a

Åhh en oplanerad dag är väl bland det bästa som finns..jag har en likadan idag ..sen jag kom hem så har jag legat.. :)
Kram på er..

2007-10-24 @ 09:22:29
Postat av: maria

Kan vara skönt med oplanerat!!:)) Men gruva dig inte för mycket bara, även om jag förstår att du inte vill att det ska bli som sist men om det skulle bli det så vet du ju då oxå vad det beror på...

Hoppas att dagen blir så bra som möjligt för dig, vännen! Här blir det nog inget pyssel idag, ska vila lite här och sen kommer lillasyster med barn i eftermiddag...

Kram

Postat av: Anna&hundarna

Nu var det länge sen vi hördes av, hoppas allt är bra med er!
JAZZ har utmanat ELLA, kolla mer i vår blogg!

2007-10-24 @ 11:56:38
Postat av: Znogge

Lycka till med sprutan i morgon. Hoppas det går bra så slipper du oron för det förtsättningsvis!
Ha en lugn dag!
Kram!

2007-10-24 @ 12:06:58
Postat av: micke

Pyssel är ett bra sätt!!
Oplanerade dagar är de bästa enligt mig!! ha de gott!

2007-10-24 @ 13:31:05
URL: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0