Onsdag.

171507-790
Idag måste jag ta mig i kragen och ringa till reumatologen och
bestämma en tid för att ta sprutan.
Det blir ju inte bättre för att jag skjuter på det.
Annars har jag inga planer för dagen utan jag tar den som den
kommer.
Igår när jag var och handlade så var jag även en sväng på Arken
för att köpa lite gott åt vovvarna.
Hittade ett jättefint täcke åt Vilda som hon kan ha nu i höst men
tråkigt nog köpte jag det lite stort.
På torsdag ska jag åka och byta det,hoppas de finns en storlek
som passar för det är inte lätt att hitta sånt som passar till bulldogar.
Ella har en helt annan päls en Vilda.....den är mycket tjockare så
hon klarar kylan bra även på vintern.
Nu ska jag försöka få liv i han jag sover med,han jobbar fortfarande
alldeles för mycket så det känns som vi bara sover ihop just nu.
Ha en mysig onsdag alla!

Kommentarer
Postat av: Marina

Håller tummarna att du hittar rätt storlek!
Glöm inte att ringa...
Ha en mysig dag med tjejerna och jag hoppas att han du sover med får det lugnare på jobbet snart!!!
Kram!

2007-10-17 @ 08:13:43
Postat av: yvonne

Hejsan. Hitta rätt strl på täcke till en bulle är inte lätt. Dom är inte gjorde för våra doggar *ler* Lagom längd i ryggen så blir det för tajt över fronten eller tvärtom. Man kanske skulle starta upp ett företag som bara sydde täcken till bulldoggar??? Vet hur det är att bo ihop med någon som jobbar mkt *blink* Hoppas ni får en skön onsdag. Kram

2007-10-17 @ 09:17:18
URL: http://nogg.se/sandbrooks
Postat av: maria

Hm, det känner jag igen, dessa perioder som detkänns som om det enda man gör tillsammans är att sova och ibland äta ihop:)) Tur att dessa inte vara för evigt utan oftast är en period just... Låter som en god ide att ta dagen som den kommer, det är nog det som gäller för mig med:)

Ha det så mysigt på tadagensomdenkommer dagen!!!

Kram

Postat av: A n n a

Hund täcken är hopplösa..dom som syr kan inte ha hund själv(eller dom som ritar dom)?? Till greyhound finns det knappt heller..:( hittade ett på hööks hästaffären-men då va crisses size slut i hyllan & endast provexet. fanns..så det fick vara..

Önskar dig en kanon dag ..*kram*

p.s
ring nu!!!!

2007-10-17 @ 10:52:35
Postat av: Madelene Nattfrost

Ledsen för det sena svaret - vad kul, alltid roligt med nya läsare du är välkommen!

2007-10-17 @ 11:37:27
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: curlingmormor

Hoppas nu bara att det finns den storleken du behöver. Jag skall skaffa en ny sele till vovvsingen, en med reflexband, den hon har har spruckit så det är dags för en ny!!!!! Alltid roligt att handla till vovvsingen tycker jag.
Kramizzzzzz

2007-10-17 @ 12:33:31
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0