Onsdag.

Vilda & Ella ( nov-06 )
Jag försökte få en fin bild på vovvarna i går men det gick åt skogen
så ni får en höstbild sen förra hösten när Ella var 6 månader.
Jag har fortfarande utslag och känner mig slut i kroppen,nu får
det ge sig tycker jag.
Ryggen,axlar och nacke värker så det blir en vilodag till.
Igår kom Malin och Max som nu är 6 månader förbi och förgyllde
tillvaron för mig.
Maja bulldog den stackarn fick stanna hemma för jag kände att jag
inte orkade med så mycket stoj som det blir när Ella ska försöka att
få Maja att leka med henne.
Vovvarna tyckte att det var spännande med Max,de träffar inte så ofta
så små barn.
Max som har egen bulle hemma är ju dessutom helt orädd så tom
Vilda fick hälsa och hon var riktigt försiktig.
När de gått var både vovvarna och jag trötta så kvällen tillbringades
i soffan halvsovandes.
Anders kom hem i hyfsad tid och hade köpt med sig ett par filmer så
vi avslutade kvällen i sängen med en av dem.
Om jag blir lite piggare fram på dagen ska jag försköka ta en promenad
med Vilda och orkar jag så tar jag Ella också.
Husse går en promenad med dem när han kommer hem men Vilda
som älskar promenader vill gärna gå ett par under dagen också och
det har blivit dåligt med det nu ett tag när jag inte mått så bra.
Jag vet att hon klarar sig bra ändå men när man vet hur mycket hon
uppskattar att få gå en sväng även om det inte är så långt alltid så får
jag dåligt samvete.
Det är lättare med Ella som inte alls uppskattar att promenera,hon vill
bara gå och mysa på gården.
Än så länge sover de som stockar och det gör de nog i några timmar
till.
Jag glömde att berätta att igår när jag som vanligt tittade in på Åsa Jinders
blogg så möttes jag av ett välkänt ansikte,nämligen Vildas.
Om någon är nyfiken så kolla in på http://blogg.expressen.se/asajinder/
Ni får scrolla ner en bit för hon har hunnit skriva lite mer sen dess.
Jag hoppas jag ska orka uppdatera här lite bättre idag för de senaste
dagarna har jag varit dålig på det.
Nu ska jag åtminstonde påbörja min blogg runda,jag har varit lite dålig
på att kommentera på era bloggar( även om jag läst dem)ett tag nu
men jag lovar att bättra mig så fort jag känner mig piggare.

Ha en härlig onsdag alla!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej stumpan! Jag har tagit på mig att designa gåvokort åt Djurhemmet, genom datorn då. Så jag letar efter inspirationsstunden! =)
Jäkla utslag, hoppas dom försvinner snart.. Och att du slipper fler allergiska reaktioner, hoppas verkligen läkarna tog bort rätt medicin..
Apropå lotuslyktorna så har jag två också, fick dom av Elsie när jag suttit kattvakt. Dom är sååå fina, mörkgröna. Har ställt dom på en hylla högt upp på väggen så jag kan ha dom tända utan att katterna kommer åt dom..
Nu kryar du på dig så tar jag en promenad till dig någon dag! Jag behöver motionen! =/
Varma styrkekramar / Jossan

2007-10-03 @ 08:10:49
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Anna

Men gumman,inte dåligt samvete för vovvarna nu dom mår prima..sen måste du tänka på dig själv..LOVA DET!!!!!
Ska titta in på länken..:)
pözz på er allihopa..

2007-10-03 @ 08:15:48
Postat av: Anna

Glömde..en underbar höstbild..gullungarna mot höstlöven..jättefin!!

2007-10-03 @ 09:03:39
Postat av: Christina

Tänk på dig själv, vila och ha det bra.
En härlig höstbild på sessorna!!!
Ha det gott vännen
Kram på dig

2007-10-03 @ 09:06:53
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: maria

Vilken fin bild, så gjorde jag med barnen. Jag räfsade ihop högar av löv och så fick de sitta mitt i högarna och slänga upp löv över sig samtidigt som jag fotade:)) Slår alla ateljebilder:) Synd på kropp och utslag, inte ska du ha dåligt samvete över hundarna inte, tänk på mig som har en pudel som det inte syns längre att det är en pudel, där kan vi börja tala om dåligt samvete, hehe... Hoppas att dagen blir så bra som det bara går och att utslagen går tillbaka!!!

Postat av: curlingmormor

Sitt inte där och ha dåligt samvete för dina älskade hundar, de kan inte ha det bättre med en sån förstående och kärleksfull matte.
Gör det du orkar och hoppas hoppas att utslagen försvinner lite mer idag!!!!
Kramizzzzz

2007-10-03 @ 09:26:49
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Znogge

Dåligt samvete blir man inte piggare av! Nej, man ska göra det man orkar och inte pressa sig. Det kommer bara surt igen!
Härlig höstbild på prinsessorna. Vi har den senaste tiden mött en manlig bulldog när vi är ute med Herr Hund. Han ser bister ut men är gudasnäll!
Kram och ha en bra dag!

2007-10-03 @ 09:45:13
Postat av: Tina A.

Hihi, kul,...Du ville ta en bild på hundarna, men de gick åt skogen...Lite roligt med ord på morgonkvisten.
Hoppas du känner dig bättre idag!
Kram Tina

2007-10-03 @ 10:48:40

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0