Måndag!

171507-836
Tack & lov så känns axeln mycket bättre idag.......känner mig riktigt
pigg nu på morgonen.
Med lite tur så håller det hela dagen.
Måste stöka undan det värsta här hemma men sen har jag inga
planer för dagen.
Har bestämt mig för att vara med i en korttävling så jag ska fundera
lite runt den. Min ena systers exman och hans nya fru fick en liten
flicka i helgen så jag håller på med ett kort till dem.....så en del
pysslande blir det nog.
Får se om jag vågar mig på en promenad med vovvarna nu när
axeln känns bättre......jag vill inte att den ska bli sämre igen och
risken finns ju om någon av dem rycker till i kopplet.
Nu ska jag göra nått så roligt som att betala räkningarna.=(
Ha en mysig måndag alla!


Kommentarer
Postat av: maria

Japp, det ska jag med, betala räkningar alltså:( Roligare kan man ju ha det:) Men, men, det är väl lika bra att göra det där eländet så att man inte hamnar i ofas... Ha en mysig måndag, vännen!

Postat av: christina

God morgon vännen
Ja betala räkningar är ett måste det också....
Ha en riktigt skön måndag med sessorna
Kramkram

2007-10-29 @ 08:34:09
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Nina på Johangården säger

Skönt att inte ha dagen fullplanerad. Ibland måste man bara vila och vara också. Ha det bra! Kram

2007-10-29 @ 08:58:58
Postat av: netha

Va härligt att läsa att du mår bättre idag, skönt. Hoppas bara vi kan få lite höstsol med, av kortet du visar så ser det ut som du har det, fast det kanske inte är idag.
Ta´t lugnt med axeln, själv har jag lånat en brun labbhona som sällskap till min Bosse, tänkte hon kunde lära honom vad lugn är. :-)
Ha en bra dag, men gör något kul med, inte bara det trista som att betala räkningar. :-)

2007-10-29 @ 09:03:27
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Marina

Skönt att axeln känns bättre!Usch, det är ju redan dax för den roliga sysselsättningen!Men men det är ju sånt man måste göra :-(
Hoppas att din dag blir bra!!

2007-10-29 @ 09:03:53

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0