Livet är underbart!

171507-767
När Ella för en gång skull inte sitter och bräker vid min säng klockan
4 på morgonen så kan jag inte ligga kvar pga ryggen istället.
Ibland är livet bara för underbart.
Var iväg och shoppade några timmar igår och det är väl det jag får
lida för nu.......som tur var så hittade jag det mesta av det jag skulle
ha i allafall.
Det blev rakvatten i födelsedagspresent till svärfar och en liten byxa
och boody till syrrans exmans nyfödda dotter.
Hade tänkt hitta nått att ha på mig upptill på dopet på söndag men
jag orkade inte titta så mycket.....får försöka komma iväg en gång
till i veckan.
Idag blir det lugnt.....vi ska iväg och gratta Anders kusin som fyller
30 år idag men det blir ikväll.
Förkyldningen är som igår och vill som inte riktigt bryta ut...... jag
har lite hosta och känner mig allmänt hängig.=(
Vilken jäkla sjukdomsblogg detta har blivit.
Det är svårt att hitta nått annat att skriva om när det är så livet ser
ut för mig just nu.
Det var en arbetsam dag för prinsessorna igår också.
Först var jag borta nästan 3 timmar på förmiddagen och sen kom
husse hem tidigt så jag hann bara vara hemma ett par timmar innan
vi åkte iväg för att fira svärfar.
Vi orkade inte släpa med två ovilliga vovvar så de fick stanna hemma.
Ingen av dem vill ju åka bil.=(
Sammanlagt blev det 5 timmar ensamma hemma och det är sällan
det blir så mycket.
När jag gick och lade mig igår skulle Vilda ligga på mig och mysa
och hon har legat ovanligt nära mig hela natten......hon tyckte nog att
jag varit borta alldeles för mycket.
Det tar vi igen idag.....det blir en hemma och mysa med vovvarna dag.
Ska försöka ta lite nya bilder på dem......jag har varit lite lat med kameran
på sista tiden.
Ha en mysig onsdag!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Gullig bild på Ella..:)
Ja fler bilder får det bli ;)

Man får glädjas åt de små stunderna som förgyller tillvaron,eller hur? Bara att få ligga kvar utan jycke bredvid är väl en sån..jag gläds bara när crisse inte kommer kl.04.30 & lägger en kall nos på armen..eller trummar med frambenen i hallen..:)
Önskar er en fin höstdag..själv ska man på fack utbildning i 2 dgr med början idag! Kram..

2007-10-31 @ 06:50:47
Postat av: Malin

Uscha...krya på dej! Vi har varit lite halvsnoriga här oxå men det går tillbaka hela tiden. Jobbigt när det inte vill bryta ut. Jag drömde att Max fick vattkoppor inatt...peppar peppar!

Kram!

2007-10-31 @ 07:57:31
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Christina

Ja du Helena, livet är underbart, alltid är det något så man blir aldrig uttråkad:)
Ha en skön dag min goa vän
Kram

2007-10-31 @ 08:55:27
URL: http://qinna.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0