Kul bild.

171507-810
Jag tänkte att jag skulle ta en fin bild på Ella när hon satt på den nya
filten men det gick inte så bra som ni ser.=)
Fick en fin bild senare...den jag visade i morse.
Tyckte att bilden blev så rolig....det ser ut som om hon står på
huvudet.
Jag var faktiskt in en sväng på Kapp Ahl när jag var ute och handlade
och hittade ett par toppar med lång ärm och en blus i lila som jag
inte provat än.Hoppas den passar.
Köpte ett nytt te som heter stormvarning....vilket det är här idag.
Har inte smakat det ännu men det blir nog ikväll...prinsessorna
och jag är ensamma ikväll för husse är ute med jobbet.
Nu ska jag ta och pyssla lite för det har jag inte gjort idag.
Inte har jag dammsugat heller...blev helt slut av att shoppa.
Dottern kommer hem på besök imorgon så då blir det bra att
dammsuga innan dess.
Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Se det positivt! Nu fick vi se mer av den fina filten;-)) Hur som helst är bilden både kul och bra så ibland är det inte fel att misslyckas! Hoppas stormvarningen smakar bra!
Ha en fin kväll!

2007-10-18 @ 18:43:05
Postat av: Tina

Stormvarning är ett bra namn. Skulle jag behövt idag...hihi. Fnular på som bäst med manus här...
Kallt är det i studion dessutom huva!
Hoppas du känner dig piggare imorgon!!
Kram Tina

2007-10-18 @ 21:15:38
Postat av: Eleonora

Det var en kul bild på Ella och bättre har du ju visat tidigare. Ett gott te är rabarber-grädd. Har du provat det? Hoppas ni får riktigt trevligt i morgon dottern och du. Det är så mysigt att få hem sina barn på besök. Ha det gott och stor kram

2007-10-18 @ 21:31:00
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Vilken mysig filt och vilken rolig bild på Ella.
Härligt med nya kläder, hoppas nu att blusen passar också, annars får du göra som jag ska göra, åka tillbaka och byta *skrattar*.
Kramizzzz

2007-10-18 @ 21:32:58
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Marina

Vilken rolig bild!*ler*

2007-10-19 @ 08:24:03

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0