Höstbild.

171507-775
Jag hittade Ella mitt i vinbärsbusken idag,hon skulle givetvis äta
de grässtrån som växer där.
Nu har jag varit och fixat vaccinationsintyget och det andra jag skulle
göra.
Hos vetrinären träffade jag en tjej med en liten Fransk bulldogskille
på 4 månader,åh så söt han var.
Nu ska jag vila mig lite innan vår vän kloklipperskan kommer,vi ska
försöka tampas med Ella själva idag.
Vilda får nog vänta till någon dag när husse är hemma och kan
hjälpa till.
Ha en skön eftermiddag alla!

Kommentarer
Postat av: Åsa

*asg* vilken häftig och rolig bild!!
Den skulle du skickat in till nån tävling!!
Ha en skön kväll!
kram på dig!

2007-10-04 @ 14:44:23
Postat av: Jossan

Å vilken bild!! Verkligen kalas!
Vet du, jag börjar undra vad för ont du gjort i ditt tidigare liv som drabbas av allt i det här.. Tur du ha GoAnders och vovvarna, annars skulle jag banne mig ha flyttat in hos dig och hjälpt dig *fniss* För jag är ju inte alls otursförföljd och skadedrabbad, oh nej!! *ASG*

2007-10-04 @ 15:13:32
URL: http://hubertwebb.se
Postat av: Anna-Karin

HaHaHa Årets bild =)
STOOOOOOR Kram från mig

2007-10-04 @ 15:24:22
Postat av: Marina

Hon är ju bara för härlig..:-)

2007-10-04 @ 16:16:47
Postat av: Christina

Hi hi hi men guuuuud så gullig bild!!!
En höstig sessa....
Ha en skön kväll vännen
Kram på dig

2007-10-04 @ 17:40:43
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Anna

Ha ha ha ha ..hon är väl en gullunge
:DDD
Kan riktigt höra hennes brak genom busken..hi hi
Kram på er & hoppas ni får en fin kväll..med en kanelbulle i näven ;) pözz..

2007-10-04 @ 18:12:37
Postat av: Znogge

Herr Hunds klor är precis klippta. Det tar ett par minuter att göra det och han uppför sig perfekt! Många hundar tycks ogilla det men inte han. Ändå råkade jag klippa för mycket en gång så att ett mindre blodbad uppstod men det har han visst glömt!
Lycka till!

2007-10-04 @ 18:46:20
Postat av: curlingmormor

Men hon är bara för charmig, vilken fullträffsbild!!!! Håller med om att du borde skicka in den till nån tidning.Hoppas att det gick bra med kloklippningen!!!!
Kramizzzz

2007-10-04 @ 21:39:35
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0