Grått & Trist!

171507-808
Jag känner mig inte ett dugg bättre idag.=(
Men jag ska försöka mig ut i trädgården och småplocka lite
senare idag.
Ibland är hon tuff Ella när hon vågar utmana Vilda om leksaker
som hon ligger och vaktar.
Vilda vet att hon aldrig skulle våga ta något ifrån henne så hon
bryr sig som tur är inte så mycket.
Ibland kan vi sitta länge och bara titta på vovvarna i olika situationer.
Det är så kul att se hur bra de läser av varandra.
Vissa gånger tycker Vilda att det är helt ok att Ella tar leksaker av
henne medan hon andra gånger läxar upp henne när hon blir
för tuff.
De gånger Ella får med sig en leksak som Vilda har ser hon så
rolig ut,hon går iväg med huvudet högt och ser så stolt ut.
Vi skulle ha det bra tråkigt utan prinsessorna,de kan liva upp
de mest tristaste dagar.
Så tycker ni att livet är trist,köp en engelsk bulldog.=)
Ha en mysig söndag alla!

Kommentarer
Postat av: maria

Godmorgon, vännen! S trist att du inte känner dig så bra idag! Grått och trist kan ersättas med friskt:)) Hoppas att söndagen din blir snäll mot dig! Kramar!

Postat av: Emma och Pulver

Tråkigt att du inte mår så bra! :(
Ja, vad vore livet utan våra fyrbenta vänner? Vi kan ju skratta oss lyckliga som har dem att förgylla vår vardag med!
Trevlig söndag!
Kram!

2007-10-14 @ 11:10:09
URL: http://www.emmli.com
Postat av: A n n a

Jaa dom verkar vara kanon mysiga bulldoggarna? Jag gillar inte för mesiga jyckar, man vill ju ha nån med lite humör som man får tampas med..
Hoppas din söndag blir bättre & att du får vila & mojsa med dina sessor :)
Pözz på er..

2007-10-14 @ 11:11:22
Postat av: Marina

Trist att du inte känner dig bättre..Men så är det ju med reumatiska sjukdomar ,tyvärr!
Här är det oxå grått å trist, å tyvärr speglar det av sig på humöret..
Ska försöka ta å försöka få upp gardiner i köket å Jontes rum idag i alla fall.Men jag vill inte stöka för mycket så jag stör den lille som sover igen!!!
Hoppas att din dag blir bättre!!!

2007-10-14 @ 11:15:58
Postat av: Znogge

Jag kan titta på Herr Hund hur mycket som helst! Jag njuter av att bara se honom ligga hopkurad vid mina fötter!

Hoppas du känner dig lite bättre under dagen!
Kram!

2007-10-14 @ 11:28:15
Postat av: Ninni

Haha vilka roliga hundar!

Nej ingen vovve för vår del...jag är ju allergisk dessvärre!
Jag får nöja mig med att läsa om dina bustroll...kramen

Du det där med vågen var ett bra tips...vad ska man ha den skiten till, det är bara ett stressmoment!

2007-10-14 @ 15:35:18
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Matilda, Peaches och Ebba

Hej!! Hittade hit och gud vilka söta och urcharmiga bulldogstikar (hoppas att jag har rätt, förlåt annars+!?) du har! Blev störtförälskad i dem.. Hoppas att Du snart känner dig bättre!! ;)

2007-10-14 @ 18:36:46
URL: http://www.goldenliv.com
Postat av: curlingmormor

Håller med om att man kan titta på sin hund hur länge som helst. Det är helt underbart, speciellt när hon vänder huvudet och tittar på mig med ögon så matte bara drunknar!!!!
Kramizzzz

2007-10-14 @ 23:17:53
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0