Fredag!

171507-838
Jag har mindre ont i halsen idag men känner mig fortfarande
hängig.
Igår var min vän Anki här hela eftermiddagen.....vi fikade och
pysslade ihop ett kort till henne som hon ska ge bort.
Dagen gick fort och prinsessorna var nöjda att det var någon
här som orkade leka med dem.
En riktigt bra dag trots att jag inte kände mig så pigg.
Anders skulle köpa en film till mig i onsdags men den fanns
inte och han kom hem med Die Hard 4 och Spindelmannen
istället.=(
Igår lyckades han få tag på filmen så jag kröp ner i sängen
redan vid 20 tiden och såg på den.
Den var bra tyckte jag.....ingen höjdarfilm men sevärd helt klart.
Goyas Ghosts heter den och Stellan Skarskård har en av de stora
rollerna.
Måste faktiskt erkänna att Die Hard 4 som vi såg i onsdags var
ganska bra....jag har nog bara sett den första av dem förut och
den tyckte jag var urdålig.
I den nya filmen springer han inte omkring i en skyskrapa hela
filmen utan det känns som de faktiskt haft ett manus.
Det är så klart blodigt och våldsamt men som sagt en sevärd
film ändå.
Idag blir det lugnt här.....jag ska försöka kurera mig tills imorgon.
Sonens flickvän har fått besök av sin moster från Kiruna och
henne vill vi gärna träffa innan hon åker hem igen på söndag.
Tanken är att vi ska träffas imorgon och då tänker jag vara pigg.=)
Ha en mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Skönt att det känns liiiiiiiiiiiiiiite bättre!
Hoppas att dagen blir bra!!

2007-10-26 @ 08:40:11
Postat av: curlingmormor

Det är bra vännen, fortsätt så här så ska du se att det halsonda snart är puts väck!!!!
Kramizzzz

2007-10-26 @ 11:12:43
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: elsamaja

Det brukar ju rekomenderas att man ska ta en par stadiga whiskeypinnar, man kanske inte blir friskare men man får stans gladaste baciller =)

Jag håller tummarna för att du piggnar till fort, här har vi en 16-åring som varit däckad ända sen i helgen, riktigt genomförkyld, nu har Anders börjat, hoppas bara att han inte blir riktigt dålig, för då kan det leda till att epilepsin gör sej påmind, och det vill vi INTE.

Kram

2007-10-26 @ 11:21:49
URL: http://elsamajarun.blogg.se/
Postat av: Pia K

Die Hard 4,va helt ok tycker jag.Endast i slutet när hans lastbil jagas av värsta flygplanet som jag blev besviken.Men vadå filmen är ju amerikansk.
Vi hyr nog en film idag me´eftersom Idol inte riktigt går hem hos husse.
Hej så länge!

2007-10-26 @ 14:47:27
URL: http://agathon.cybersite.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0