Fredag!

171507-809
Så var det fredag igen och veckan har bara svissat förbi.
Anders var ju ute med jobbet igår och då hade de passat på att
gratulera honom på 40- årsdagen.
Han fyllde i somras men då var han hemma och sjukskriven så
de skickade bara en blomma.
Han kom hem med ett jättefint blomsterarrangemang och ett
presentkort där vi brukar köpa våra ljudböcker,gulligt av dem.
Jag ska ta en bild på blomman sen så ni får se.
Så fort det ljusnar ska jag ta ett varv med dammsucken och sen
kommer dottern så den här dagen kommer att gå fort.
Hon sitter mest inne och pluggar så jag tänkte att vi skulle ta en
promenad med vovvarna så hon får lite luft.
Ha en mysig fredag alla!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Härlig dag !! Ha det gött..pözz på sessorna..*kram*

2007-10-19 @ 07:17:32
Postat av: maria

Godmorgon, vännen! Låter som en bra ide att dra ut dottern på lite frisk luft, de kan behöva sånt, syre till hjärncellerna liksom, underlättar studierna:)) Ha en härlig fredag!!! Kram

Postat av: christina

Hej vännen
Har suttit och raderat inlägg i min blogg eftersom den har blivit så stor och råkade radera dagens....din kommentar försvann, bara så retligt.
Tro inte att jag har tagit bort den med flit...
Önskar dig en skön fredag goa vännen
Kramkram

2007-10-19 @ 08:22:21
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Marina

Godmorgon!!!Hoppas att du får en trevlig dag med dottern..
Låter väl som en bra idè att gå ut med flickorna samtidigt :-)
Vilka trevliga arbetskamrater..Det jag gulligt av dom!
Kram!

2007-10-19 @ 08:23:33

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0