Fredag!

171507-801
Det har slutat snöa och som tur är ligger inget kvar på marken.

Nu skiner solen så det ser ut att bli en fin höstdag,skönt att inte

vintern redan var här.

Förutom de vanliga plågorna så har jag ett knä som spökar idag

men jag tänker strunta i det och ta en tur med Malin & Max till Ikea.

Jag behöver fylla på ljusförådet också ska jag köpa en trälåda att

ha mina scrappapper i.
Känner jag mig själv rätt så följer det nog med en och annan sak
till hem.
Nu ska jag ta ett varv med dammsugaren medans jag känner
mig pigg.
Ha en mysig fredag!



Kommentarer
Postat av: Malin

Du får sitta i en kundvagn med Max så kan jag dra runt er! =) 10.30 ska jag på föräldragrupps träff och det håller väl på i en timme ca. Vi hörs efter det!

2007-10-12 @ 08:36:33
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Åsa/sickan

SNÖ!!!!!!!!!!!
Nej,fy 17 har det redan börjat med det hos er??!!

Fy fabian vad trist!

Hoppas det blir en fin dag hos er,vi har kanon väder här!

Kram ppå dig!

2007-10-12 @ 08:53:59
Postat av: curlingmormor

Här är det också en riktigt härlig höstdag, frostigt och ett par grader kallt!!! Solen skiner så det skall bli mysigt med en promenad.
Har varit på provtagning idag på morgonen och idag var jag snål hihi, hon fick kämpa den stackars sköterskan.
Kramizzzz

2007-10-12 @ 09:21:30
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: maria

Hm, jag skulle oxå behöva fylla på de där ljusförråden:) Så skönt att det smälte på en gång, snön, det är ju lite tidigt för snö ännu... Hoppas att du får en bra fredag och att knät stillar sig! Kram

Postat av: Junitjej

Ha en trevlig helg!

2007-10-12 @ 09:35:48
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: christina

Klart att du skall köpa dig något fint med hem....
Skönt att det inte snöar mer hos dig
Ha en skön fredag vännen
Kram

2007-10-12 @ 10:14:45
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Pia K

Ååå jag hade också velat shoppa men i denna familjen är "slösa pengarna" slut!Visst vill man shoppa ännu mer då!Ha det så skoj och hälsa Majas Matte och lille Max!

2007-10-12 @ 10:20:09
URL: http://www.nogg.se/hundliv
Postat av: A n n a

Ja fylla på lusförråden måste jag me göra..tack för påminnelsen..
Hoppas du har det gott gumman..*kramar om*

2007-10-12 @ 13:40:30
Postat av: Ninni

Att åka till Ikea brukar kosta minst femhundra..hihi

Jag har längre till jobbet..kram på dig

2007-10-12 @ 14:06:46
Postat av: Emma och Pulver

Jag önskar verkligen att jag bodde närmare IKEA, fast för min ekonomi är det kanske bra att jag inte gör det. ;)

Men vi ska nog åka ned till Sundsvall inom en snar framtid för att köpa lite saker vi behöver till den nya lägenheten. :)

Hoppas ni får en riktigt trevlig helg!
Kram!

2007-10-12 @ 14:40:27
URL: http://www.emmli.com
Postat av: yvonne

Hejsan. Tack :)Huset börjar ta den form vi vill. Men än är det mkt kvar. Vi jobbar på så smått allt kostar och Anders är inte så ofta hemma som han vill :)Nu ang utställningen. Har själv aldrig ställt för henne men har lyssnat runt lite. Hon är ingen bulldoggs domare men alltid påläst när hon ska bedöma en ras. Att få en 2:a tycker många är katasrof men om man läser skillnaden på en 1 eller 2 så är den inte stor. Vilken klass tävlar Ella i junior eller unghund? De luftiga öronen är inte önskvärda på en bulle fast man ser det ganska ofta tycker jag. Tyvärr så tror jag att hon kommer att ha kvar sin smala underkäke. Syns lite av de mittersta undertänderna kan det vara ok men inte hörntänderna. Hon kan säkert växa till sej i fronten och bredda sej. Det jag tror hon fick sin 2:a på var den sladdriga och lösa gången. En bulle ska ha ett vägvinnande steg med rullande gång.Svårt att säga nåt eftersom jag inte sett Ella live :)Som du vet tycker alla domare olika. I bland undrar man om det är samma hund dom dömer *ler* Sen är det ju en konst att visa sin hund, du har bara några få min på dej att få till det. Har du ställt upp hunden tokigt så får du en bedömning därefter.Kan bli tex smal fram, för lång rygg, utåtvridna framfötter osv. Självklart ska du ställa Ella igen. Om inte du kan träna henne så be om hjälp. För det är inte kul att lägga ner tid och pengar på utställning och går det inget bra. Blev ett långt inlägg den här gången :)
Hoppas ni får en underbar helg.
Kramar

2007-10-12 @ 16:07:41
URL: http://nogg.se/sandbrooks
Postat av: Znogge

En snabb tillönskan om en fin fredag! Måste ut både med Herr Hund och dammsugaren!
Kram!

2007-10-12 @ 17:42:20
Postat av: A n n a

*asg* nu ser jag att det står fylla på LUS förråden..ha ha ha ..jag menade LJUS förrådet!!!!!
Kram & ha en bra kväll gumman..

2007-10-12 @ 21:02:15
Postat av: A n n a

God morron..hoppas ni får det gött idag..massor med kramar till dig & flickorna från mig!!!

2007-10-13 @ 08:22:11

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0