Dagen som försvann.

Jag och mamma åkte till Birsta i morse och köpte blommor till
graven.När jag ändå var där passade jag på att köpa klart
presenter till dopet vi är bjudna på i början på nästa månad.
Sen tog vi Ica Maxi innan vi åkte till andra sidan stan och satte
blommor och tände en lykta på mormor & morfars grav.
När vi kom hem tog vi en fika och när mor gått tittade jag på
klockan och upptäckte till min förskräckelse att den redan var
13,30.Vart tog dagen vägen...jag som skulle hinna så mycket.
Nu har jag promenerat vovvar och lekt med Vilda så nu behöver
jag helt klart ta igen mig en stund.
Tog bilder förut på vilda när hon tyckte att livet var urtrist och
matte ville inte leka längre.
Kan man se mer uttråkad ut en den här prinsessan?
171507-829
Hon är ganska påstridig när hon sätter den sidan till så även
fast jag sagt att vi inte skulle ha mer dragkamp så slänger hon
leksaken i knä på mig.
Men när inte ens det hjälpte så gav hon sig och nu sover båda
vovvarna i soffan.
Jag ska göra dem sällskap en stund.
Ha en skön kväll alla!
171507-830

Kommentarer
Postat av: Nilla

Underbar bild på prinsessan. En bild säger mer än tusen ord, stämmer bra i det här fallet hihi. Ha det gott.
Kram

2007-10-23 @ 18:55:19
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Znogge

Herr Hund och jag tycker hon är söt!
Ha en skön kväll du med.
Kram!

2007-10-23 @ 19:31:06
Postat av: Åsa/sickan

Härlig bild på en härlig hund!
Natti och kramen!

2007-10-23 @ 20:23:33
Postat av: curlingmormor

Hon är för härlig och du är för duktig med kameran, superhärliga bilder!!!!
Vovvsingen hälsar!!!!
Kramizzzz

2007-10-23 @ 22:38:56
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Nina på Johangården säger

Aj aj, så synd det är om henne på den övre bilden :)

2007-10-23 @ 23:08:18
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Marina

Snacka om att se uttråkad ut !
Hoppas att den här dagen går lite saktare än går dagen!
Kram på dig,och jag hoppas att dina leder håller sig i schack idag !

2007-10-24 @ 08:19:22
Postat av: Johanna

Vilken härlig bild, Wilgot undrar nu om han oxå kan få ett sånt där läckert däck :D....får nog ta en tur till granngården eller likande och kika :P / hälsningar Johanna och Wilgot

2007-10-25 @ 14:11:22

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0