Dagarna går alldeles för fort.

171507-772
Nu är det snart slut på den här dagen...skrämmande att tiden rusar
på i sådan fart.
Jag har städat,pysslat och tagit vovvarna på en promenad och nu
är klockan redan 15.
Vid 17 tiden kommer Anki och ska klippa Vildas klor...ska bli skönt
att få det gjort för nu är de långa.
Idag kommer det en film på dvd som jag vill se....tänkte att Anders
skulle köpa den på vägen hem från jobbet.
Den heter Goyas Ghosts och Stellan Skarskård spelar en av rollerna.
Så om allt går som jag vill så avslutas kvällen med en vovve med
nyklippta klor och en bra film.
Sen återstår att se om jag kan sova med tanke på sprutan imorgon.
Jag åker med Anders när han ska till jobbet och sen hämtar mamma
mig när jag är klar att gå hem.
Ha en mysig eftermiddag & kväll!

Kommentarer
Postat av: Marina

Det samma till dig!Håller tummarna sten hårt att det går bra imorgon!
Kram!

2007-10-24 @ 16:21:59
Postat av: christina

Håller tummarna för dig i morgon...ha det mysigt ikväll
Kram vännen min

2007-10-24 @ 17:41:03
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja du ser denna dan gick också i ett nafs..hoppas du får en mysig kväll! Jag ska slappa &ta hand om mig själv..lovar.
Håller mina 2 tummar stenhårt imorgon..

2007-10-24 @ 17:49:18
Postat av: Znogge

Hoppas du får sova bra i natt och lycka till med sprutan i morgon.

Hoppas kloklippningen gick bra.
Kram!

2007-10-24 @ 21:27:14
Postat av: curlingmormor

Ett bamse-lycka till inför morgondagen!!!! Hoppas nu att du får sova några timmar inatt!!!!
Tänker på dig!!!
Kramizzzz

2007-10-24 @ 22:30:40
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: netha

Håller mina tummar hårt inför morgondagen.
Själv skall jag ner och laga mat hos mina gamla föräldrar som ligger sjuka.
Oh jag älskar alla dina fina bilder på dina urgulliga hundar.
Nu har jag slarvat med mina bloggrundor, skall försöka skärpa mig, bara skiten med FK försvinner.
Kramis

2007-10-24 @ 23:29:34
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0