Blåsig.

171507-769
Det har mest varit soligt här idag men fy så blåsigt.
Jag tog en kort promenad med vovvarna tidigare  och höll på att
frysa ihjäl.
Sambon kom hem i tid idag så har varit på Ica Maxi och handlat.
Hittade tom en helt ok jacka för 400 kr som blir bra att ha i vinter
när jag ska ut med vovvarna,nu åker den gammla i soptunnan.
Den nya jackan är vit vilket kanske inte är den bästa färgen när
man ska ut med vovvarna men den går ju att tvätta och det syns
inte en massa hundhår på den.
Nu ska jag göra klart kortet jag började på tidigare idag.
Ha en mysig kväll & Nattinatti när det är dax för det!

Kommentarer
Postat av: curlingmormor

Vita vinterjackor är snyggt och vi har det ju så bra nu för tiden när det finns tvättmaskin, det är ju liksom inga större problem. Det var ju ett toppenpris på den också!!!
Kramizzzz

2007-10-08 @ 23:08:55
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: christina

Önskar dig många fina promenixer med nya jackan och sessorna.
Kram vännen min

2007-10-09 @ 06:24:56
URL: http://sockertoppan.blogspot.com
Postat av: Znogge

Jag köpte en vit dunjcka för något år sedan. Stortrivs för den är varm och skön men dock sällan vit...
Kram!

2007-10-09 @ 06:42:08

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0