Vinter.

171507-856
Här har vi fått en del snö i natt......mysigt att vakna till en vit värld
tycker jag.
Återstår att se vad Ella tycker när hon vaknar.....antagligen blir det
en del trixande innan vi får med henne ut.
Hon var bara 7 månader den här tiden ifjol så hon kommer nog
inte ihåg vad snö är.
Vilda däremot lär bli överlycklig.....hon älskar snö.
Min kropp är inte lycklig alls men det är den ju sällan nu för tiden.
Jag har riktigt ont i vänster knä så idag blir det bara vila.
Imorgon ska vi på barndop så då måste jag vara bra.
Vi hade en trevlig kväll hos sonen och hans flickvän igår.....hon
hade gjort en jättegod tårta.
När vi kom hem var jag ganska trött så vi avslutade kvällen
tidigt med en film...Ocean´s Thirteen.
Den var väl så där tyckte vi....ingen riktig höjdarfilm precis.
Jag fick lite nya stämplar från Magnolia igår så nu ska jag sätta
mig och pyssla lite innan husse och vovvarna vaknar.
Ha en mysig lördag alla!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Oj snö..undrar om den kommer att ligga kvar!

Har du värre ont på höst och vinter??

Ha en skön lördag med dop och allt..kramen

2007-11-03 @ 09:50:57
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Nalle

Ha en skön helg !

2007-11-03 @ 10:36:49
Postat av: Znogge

Snö är vackert! Herr Hund älskar snön och tar den gärna med sig in. Den fastnar i pälsen och är inte lätt att få bort. Hoppas Ella tycker det är kul men det gör hon säkert!
Vila nu upp dig ordentligt så att du är piggare på dopet i morgon.
Kramar!

2007-11-03 @ 11:30:19
Postat av: A n n a

Undrar hur Vovvarna tog det??

2007-11-03 @ 13:29:33
Postat av: Pia K

Nej vi gillade inte heller den filmen.Hade dem inte redan gjort en likadan undrade vi!?
Ja vi får väl se när snön kommer hit ner.På Måndag var det nån som sade.

2007-11-03 @ 22:20:46
URL: http://agathon.cybersite.se
Postat av: curlingmormor

tycker att det är så mysigt med den vita snön, men den lär ju inte ligga kvar så värst länge. Vovvsingen älskar snö hon gillar att hålla på och buffa runt
Kramizzz

2007-11-03 @ 23:40:04
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0