Torsdag.

171507-890
Ingen vidare dag idag heller men jag ska försöka komma iväg
en sväng på Birsta i allafall.
Igår kom vi äntligen iväg och köpte ny kyl och köksfläkt.....det
levereras hit på tisdag och då tar de den gamla kylen med sig.
Min närmaste granne kom igår och frågade om jag hade lust att
göra inbjudningskort till dop och det svarade jag så klart ja till.=)
Jag har gjort en mall som jag visat henne och hon blev så nöjd
så nu är det bara att sätta igång och göra resten av korten.
Blir ett litet avbrott i julkortsproduktionen.
Nu ska jag försöka få lite ordning på min onda och stela kropp
för klockan 10 kommer min mor och hämtar mig.
Ha en mysig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Det var väl bra att kyl o fläkt är kirrat! Har också helt nyligen skaffat ny fläkt och hjälp vad den tar bra. Verkligen en bra investering. Så roligt att du fick beställning på dop-inbjudningskort. Det måste vara roligt och tacksamt att göra. Lycka till och hoppas att din dag med lilla mamma blev fin. Kram

2007-11-22 @ 13:21:06
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vilket trevligt uppdrag att få göra inbjudningskort till ett barndop. Det kommer säkert att bli hur fint som helst. Vi får kanske se ett här lite senare...
Ha en fin kväll!
Kram

2007-11-22 @ 16:12:59
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: A n n a

Åhhh dina fina lyktor..

2007-11-22 @ 16:51:15

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0