Sovmorgon.

171507-840
Idag blev det sovmorgon....jag sov till 8,30.
Som vanligt var jag upp vid 6 och lyfte upp gnäll Ella i vår säng men
sen somnade vi om.
Vovvarna sover fortfarande med husse så jag har huset för mig själv...
så skönt med en stund för sig själv på morgonen.
Knät är tråkigt nog inte bättre men jag ska försöka göra lite nytta
i allafall här hemma.
Imorgon måste jag vara pigg för då ska jag åka med mamma en
sväng på Hemtex.....tänkte se om jag kan hitta några fina julgardiner
där.
Jag har röda linnepaneler som jag brukar ha i köket till jul och sen
har jag en annan panel med hjärtan.....det är den jag ledsnat på och
vill byta ut.....de röda ska jag ha kvar.
Kanske att man kan hitta en & annan julklapp också.....skulle vara så
skönt att vara klar med dem innan alla andra börjar sin klappjakt.
Jag tänker så varje år men det blir ändå att man springer omkring till
långt in i december.
Nu ska jag försöka få liv i sjuklingen så vi får i oss lite frukost.
Ha en härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag vill också ha nya gardiner till köket. Vi bytte gardiner förra året till panelgardiner och har inga panelgardiner med lujmotiv än. Kanske Hemtex är det rätta. De brukar ha mycket att välja på! Hoppas du hittar något fint när det blir dags!
Kram!

2007-11-07 @ 10:18:30
Postat av: Znogge

Julmotiv alltså... Det gick lite för snabbt när jag skrev;-))

2007-11-07 @ 10:19:22
Postat av: Nalle

Hoppas dagen har varit bra och knät har "skött sig" bra. Hemtex har mycket fint. Roligt att se om du hittar det du söker. Ha det gott Kramar

2007-11-07 @ 16:13:27
Postat av: curlingmormor

hemtex haft mycket snyggt alltid roligt att gå där och filosofera. mina julgardiner får nog hänga med ett år till.
kramizzzz

2007-11-07 @ 16:20:12
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0